„Šis vikruolis yra iš esmės jau mūsų laidoje matytas „Toyota RAV4 Hybrid“. Iš esmės techninė šio automobilio dalis yra galima sakyti identiška. Tik šiek tiek skiriasi pakaba, bet naudojama ta pati platforma, tas pats benzininis variklis, ta pati pavarų dėžė, tie patys elektros varikliai, ta pati baterija, bet šiek tiek kita kaina“, – pastebėjo Paulius Garkauskas ir Izidorius Paukštys.
Įspūdį palieka ne tik 80 km nuvažiuojamas atstumas mieste elektros režimu, 306 AG galia bet ir greita akceleracija. Tai pasiekta nemažinant bagažinės tūrio ar degalų bako talpos.
„Mane labiausiai džiugina, kad tiek „RAV4“, tiek „Lexus NX“ galios tikrai pakanka – 180 AG elektros režimu tokiam pakraunamam hibridui yra labai neblogas rezultatas. Tikrai galima su juo labai smagiai ir komfortiškai važiuoti ir galios važiuojant mieste aš tikrai nepritrūkstu, nors važiuoju įsijungęs E V režimą, o tai reiškia, kad benzininis variklis net neužsikuria“, – teigiamai automobilį kelyje įvertino jį išbandęs I. Paukštys.
Laidos pabaigoje P. Garkauskas paklausė I. Paukščio, tai kurį automobilį rinktųsi jis – beveik 15 tūkstančių pigesnį „Toyota RAV4 Hybrid“ ar „Lexus NX 450h+“ ir sulaukė tiesaus atsakymo.
„Jeigu pinigai būtų ne klausimas ir tiesiog reiktų išsirinkti iš šių dviejų automobilių, tai vienareikšmiškai imčiau „Lexus“. Bet 15 tūkstančių tikrai rasčiau kur išleisti ir todėl imčiau „RAV4“, – šypsojosi I. Paukštys.
Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.
Laidą „E-gazas dugnas“ žiūrėkite kiekvieną sekmadienį 10.30 val. per TV6.