Per pirmąjį 2009 metų ketvirtį reklamos apimtys Lenkijos žiniasklaidoje sumažėjo 0,76 proc. lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Iš viso Lenkijos žiniasklaida per pirmąjį šių metų ketvirtį sugebėjo parduoti reklamos už 3,9 mlrd. zlotų (917 mln. eurų).
Rinkos tyrimų grupė „Expert-Monitor“ praneša, kad labiausiai dėl sumažėjusių reklamos apimčių turėtų skųstis dienraščiai. Jų pajamos už reklamą sumažėjo 14,1 proc. ir iš viso siekė 583 mln. zlotų (137 mln. eurų). Savo ruožtu savaitraščiai prarado 6,2 proc. reklamos pajamų. Iš reklamos savaitraščiai uždirbo 530 mln. zlotų.
Savo ruožtu radijo bei televizijos kompanijų pajamos už reklamą atitinkamai išaugo 0,9 ir 4,4 proc.
Didžiausios privačios Lenkijos televizijos stoties TVN pajamos išaugo 6,7 proc. ir siekė 528 mln. zlotų, „Polsat“ prarado 16,7 proc. reklamos pajamų, o viešieji transliuotojai TVP1 ir TVP2 laimėjo daugiausiai. Jų už reklamą gaunamos pajamos išaugo daugiau nei 20 proc.
Dienraščių gretose labiausiai nukentėjo „Rzeczpospolita“. Šio leidinio pajamos už reklamą smuko 37,7 proc.
Savaitraščių gretose didžiausiu nelaimėliu tapo „Wprost“, kuris neteko 33,6 proc. pajamų.