1957 m. prekybininkas Louisas Cheskinas tvirtino, kad prie žalios „7UP“ gėrimo skardinės pridėjus 15 procentų daugiau geltonos spalvos, pirkėjai buvo paveikti taip, kad gerdami šį limonadą jie jautė citrinų skonį.
Norėdami ištirti spalvos poveikį maisto skoniui, mokslininkai 53 savanoriams pateikė braškinių putėsių baltoje ir juodoje lėkštėse. Tyrimo dalyviai turėjo nurodyti, kurioje lėkštėje putėsiai buvo saldesni, intensyvesnio skonio ir geresnė kokybės.
Paaiškėjo, kad savanoriams ne tik labiau patiko tie putėsiai, kurie buvo pateikti baltoje lėkštėje, bet ir jų skonis buvo įvardijamas kaip stipresnis ir saldesnis. Be to, skanėstas baltoje lėkštėje atrodė ir geresnės kokybės.
Mokslininkai taip pat tyrė lėkštės formos įtaką skonio suvokimui. Tačiau nustatyta, kad nesvarbu, ar lėkštė yra apvali, trikampė ar kvadratinė, tiriamųjų skonio suvokimas nekito.
Mokslininkė Betina Piqueras-Fiszman mano, kad tikėtina, jog baltoje lėkštėje putėsiai atrodė ryškesni nei juodame inde, ir tai galėjo nulemti, kad tiriamiesiems labiau patiko maistas, esantis baltoje lėkštėje. Ateityje mokslininkė planuoja tyrinėti kitų spalvų lėkščių įtaką maisto skoniui.