Milžinišką prekės ženklų portfelį valdanti „Stellantis“ prieš keletą metų startavo su ambicinga plėtros programa, kuri apėmė milžiniškas investicijas į kiekvieną valdomą prekės ženklą. Tarp jų buvo ir apdulkėjusi „Lancia“, kuri be didesnių investicijų Italijoje prekiavo tik vienu modeliu.
Sulig nauja „Stellantis“ valdymo kryptimi „Lancia“ ne tik gavo reikalingų įrankių ir investicijų, tinkamų plėtrai už Italijos ribų, gamintojas taip pat pradėjo aktyviai dirbti prie keletos naujų modelių.
„Lancia“ šiais metais pristatė naujos kartos „Ypsilon“ hečbeką, atidarė keletą naujų prekybos salonų skirtingose Europos šalyse, tačiau tai buvo tik pradžia. Bendrovė paskelbė, jog 2026 metais išvysime automobilį, labiau atliepiantį „Lancia“ markės vairuotojų poreikius.
Atgaivins vidutinės klasės atstovą
Nors naujas modelis į serijinę gamybą pateks tik 2026 metais, „Lancia“ tvirtina, jog pasiruošimo ir kūrimo darbai gerokai pažengę į priekį. Gamintoja netgi išplatino vieną nuotrauką, kurioje matyti būsimo modelio galinė dalis ir jo vardas – „Gamma“.
Ištikimi „Lancia“ gerbėjai turėtų prisiminti, jog aštuntame dešimtmetyje „Gamma“ vardas turėjo ypatingą reikšmę. Visų pirma, „Gamma“ yra trečioji graikų abėcėlės raidė, kuri, kaip ir daugelis kitų, buvo naudojama pavadinti eilę skirtingų „Lancia“ markės modelių iki 1945 metų ir vėliau – nuo 1971 metų.
Originalus „Gamma“ modelis buvo suprojektuotas „Pininfarina“ dizaino studijos meistrų, kruopščiai slepiant bet kokias sąsajas su tuometiniais „Fiat“ modeliais.
Visgi 1976 metais debiutavęs modelis tapo „Lancia“ markės flagmanu. Būtent tokią pačią užduotį turės ir naujos kartos „Gamma“ – tapti itališkos markės vedliu.
Bus elektrinis
Laikantis visuotinių automobilių pramonės tendencijų, naujoji „Gamma“ bus suprojektuota naudojant modulinę „STLA Medium“ platformą, kurios pagrindu buvo sukurti tokie modeliai kaip neseniai rinkoje pasirodę „Peugeot 3008“ ar „Opel Grandland“.
„Gamma“ pademonstruos geriausias „Lancia“ savybes: inovaciją, stilių ir geriausią klasėje meistriškumą“, – sakė „Lancia“ markės vadovas Luca Napolitano.
Gamintojas oficialiai patvirtino, jog būsimasis modelis naudos elektrinę pavarą. Tačiau, atsižvelgiant į platformos universalumą ir elektromobilių rinkos neapibrėžtumą, tikėtina, kad „Gamma“ bus siūloma ir su hibridine pavara, kuri sudomintų platesnį pirkėjų ratą.