Dviejų „Huracan“ prototipų pasirodymas Niurburgringe reiškia tik vieną - „Lamborghini“ inžinieriai pluša prieš naujos „Huracan“ modelio versijos. Tai bus lengvesnė, greitesnė, aštresnė ir kas be ko - brangesnė „Huracan“ modelio versija.
Atsižvelgiant į „Superleggera“ modelių istoriją, naujoji „Huracan“ versija turėtų gauti naujas kėbulo detalės, kurios pagamintos iš anglies pluošto, sportiškesnes sėdynes, mažiau komforto įrangos. Šie pakeitimai turėtų padėti gamintojui sumažinti automobilio svorį iki 100 kilogramų.
Tuo tarpu per vidurį sumontuotas 5.2 litro darbinio tūrio, 10 cilindrų benzininis variklis išvystys ne 610, o 630 - 640 arklio galių. Labai tikėtina, jog suvaldyti didesnę variklio galią padės didesnio skersmens stabdžių diskai priekyje ir gale.
Neoficialių šaltinių duomenimis, sportiškesnė „Huracan“ modelio versija turėtų būti pristatyta šių metų rudenį įvyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje.
„Lamborghini“ nėra viena iš tų kompanijų, kuris sukūrusi visiškai naują modelį, sugebės jį palikti ramybėje. Visi iki šiol gaminti „Lamborghini“ modeliai turėjo aibe įvairiausių skirtingų versijų, tad kodėl neseniai prekyboje pasirodžiusiam „Huracan“ turėtų būti padaryta išimtis?
Šiuo metu „Lamborghini“ specialistai daugybę laiko praleidžia didžiausiame pasaulio bandymų poligone - Niurburgringo lenktynių trasoje. Šiame bandymų poligone buvo užfiksuoti ne vienas, bet du „Huracan“ prototipai, kurie nuo standartinių modelių išsiskyrė žemesne ir platesne stovėsena, aukštai pakilusiu galiniu spoileriu ir triukšmingesne išmetimo sistema, kuri apie „Huracan“ atvykimą praneša anksčiau negu automobilis pasirodo horizonte.
„Lamborghini“ nėra viena iš tų kompanijų, kuris sukūrusi visiškai naują modelį, sugebės jį palikti ramybėje. Visi iki šiol gaminti „Lamborghini“ modeliai turėjo aibe įvairiausių skirtingų versijų, tad kodėl neseniai prekyboje pasirodžiusiam „Huracan“ turėtų būti padaryta išimtis?
Šiuo metu „Lamborghini“ specialistai daugybę laiko praleidžia didžiausiame pasaulio bandymų poligone - Niurburgringo lenktynių trasoje. Šiame bandymų poligone buvo užfiksuoti ne vienas, bet du „Huracan“ prototipai, kurie nuo standartinių modelių išsiskyrė žemesne ir platesne stovėsena, aukštai pakilusiu galiniu spoileriu ir triukšmingesne išmetimo sistema, kuri apie „Huracan“ atvykimą praneša anksčiau negu automobilis pasirodo horizonte.