• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dešimtmetį serijinėje gamyboje išbuvęs „Lamborghini Huracan“ iškeliauja į užsitarnautą poilsį. Superautomobilių gamintoja pristatė galingesnę, efektyvesnę ir greitesnę pamainą – „Lamborghini Temerario“.

Dešimtmetį serijinėje gamyboje išbuvęs „Lamborghini Huracan“ iškeliauja į užsitarnautą poilsį. Superautomobilių gamintoja pristatė galingesnę, efektyvesnę ir greitesnę pamainą – „Lamborghini Temerario“.

REKLAMA

Kone pati svarbiausia naujovė yra ne „Lamborghini“ dizainerių sprendimai, nauja „Temerario“ širdis. Kaip ir daugelis gamintojų, „Lamborghini“ yra spaudžiama į kampą, jog sumažintų emisijas ir apskritai, jog kurtų aplinkai draugiškesnius modelius, tačiau Italijoje plušantys inžinieriai surado sumanią išeitį.

Nuostabiai skambantį 10 cilindrų variklį pakeitė šiek tiek kompaktiškesnis 8 cilindrų analogas, kurį iki šiol buvo galima rasti skirtinguose „Audi“, „Bentley“ ar „Porsche“ modeliuose, tačiau tai tėra vienintelė juos siejanti savybė.

„Lamborghini“ specialistai sumažino stūmoklio eigą iki 78,5 mm (nuo 86 mm) ir praplatino variklio cilindro skersmenį iki 90 mm (nuo 86 mm). Šių, ganėtinai nesudėtingų pokyčių dėka, 8 cilindrų variklis dabar gali įsisukti iki net 10 000 aps/min.

REKLAMA
REKLAMA

Aukštasūkiai, atmosferiniai varikliai yra ganėtinai normalus reiškinys, tačiau varikliui, turinčiam net du turbokompresorius – tai yra labai neįprasta charakteristika.

REKLAMA

Apskritai, „Lamborghini“ užtikrintai tvirtina, jog naujasis motoras buvo suprojektuotas, jog galėtų atlaikyti didžiules apkrovas ir siautulingus pasilakstymus trasoje, o saugi variklio riba yra ne ties 10 000, o 11 000 aps/min. riba.

8 cilindrų variklis išvysto 800 arklio galių 9 000 - 9 750 aps/min. diapazone. Palyginus su anksčiau gamintu 10 cilindrų motoru – tai 160 arklio galių daugiau.

Tą patį galima pasakyti ir apie sukimo momentą. Naujasis motoras generuoja 730 Nm sukimo momentą, o senasis V10 motoras – 600 Nm.

REKLAMA
REKLAMA

Benzininiam varikliui nuolatos asistuoja net trys 150 arklio galių generuojantys elektros varikliai. Du iš jų – sumontuoti priekinėje ašyje. Pastarųjų funkcija – įvairiapusiška.

Priekiniai elektros varikliai padeda sklandžiai paskirstyti sukimo momentą tarp priekinių ratų. Jie taip pat padeda automobiliui judėti į priekį naudojant elektrinį režimą „Citta“. Nors superautomobilis turi itin mažą, vos 3,8 kWh talpos bateriją, tačiau ji leidžia nuvažiuoti maždaug 15 kilometrų atstumą naudojant tik elektrinį režimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Trečiasis elektros variklis sumontuotas tarp V8 variklio ir naujos 8 laipsnių automatinės pavarų dėžės. Trečiasis elektros variklis atlieka ne tik starterio funkciją. Jis taip pat sugeba generuoti 300 Nm sukimo momentą, kiekvieną kartą, kai vairuotojas paspaudžia akceleratoriaus pedalą.

Kadangi bendra hibridinės pavaros galia siekia 920 arklio galių, naujasis „Lamborghini“ kūrinys iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 2,7 sekundės ir pasiekti 343 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA

Tam tikrais atžvilgiais, automobilio išorė yra dar ekstremalesnė negu „Temerario“ dinaminės savybės.

Pavyzdžiui, pažvelkite į galinę automobilio dalį. Joje – nei vieno spoilerio, nes didžiausią darbą šiame automobilyje atlieka gigantiškas difuzorius.

„Lamborghini“ sako, jog naujo dizaino galinis difuzorius sugeba generuoti 103% didesnę prispaudžiamąją jėgą negu „Huracan EVO“. Šis sprendimas leido sumažinti automobilio svorį 27 kilogramais ir 67% pagerinti „Lamborghini“ aerodinamines savybes.

REKLAMA

Priekiniame buferyje esančios angos taip pat turi naudingą funkciją – jie siurbia oro srautą ir vėliau jį nukreipia tolyn.

Kaip ir anksčiau, „Lamborghini“ planuoja sukurti eilę skirtingų naujo modelio versijų, kurios sugebėtų vieną kitą pranokti skirtingose srityse.

Kitąmet gamintojas planuoja pristatyti kabrioleto versiją („Spyder“), dar vėliau – išlengvintas modelio modifikacijas, su kuriomis turėtų būti smagiau lakstyti lenktynių trasoje. Tikėtina, jog išvysime ir paprastesnę, tik galiniais ratais varomą versiją.

Nepaisant „Lamborghini“ planų, italų bendrovė nepaskelbė naujojo modelio kainos. Atsižvelgiant į kompleksiškesnę hibridinę sistemą ir daugiau papildomų priedų, tikėtina, jog „Temerario“ bus gerokai brangesnis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų