• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Lamborghini“ markės vadovas Stephanas Winkelmannas mano, kad sintetiniai degalai gali padėti vidaus degimo varikliams išlikti ir kitą dešimtmetį. Vis dėlto, kol sintentinių degalų technologijos vystymas vyksta pilnu pajėgumu, Italijos superautomobilių gamintojas plauks pasroviui ir pristatys automobilius su hibridine pavara. 

2021-aisiais metais Europos Sąjunga pristatė planą, kuriame siekiama iki 2030 metų net 55 procentais sumažinti naujų automobilių išmetamo CO2 kiekį. Tuo tarpu 2035 metais Europos Sąjunga žengti dar vieną žingsnį ir uždraustų naujų automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą. Nors šis planas dar nėra 100% galutinis, tačiau daugelis gamintojų tokį Europos Sąjungos sprendimą kritikuoja ir mano, jog vidaus degimo variklį turi pakankamai šviesią ateitį. Ne išimtis yra ir „Lamborghini“ vadovas Stephanas Winkelmannas
Lamborghini Aventador
„Kai pasieksime hibridizacijos piką, tuomet pažiūrėsime kuria linkme galėsime eiti ir ar po 2030 metų galėsime pasiūlyti automobilius su vidaus degimo varikliais. Vienas iš būdų juos išsaugoti yra sintetiniai degalai“, – savo nuomonę jis dėstė Vokietijos laikraščiui „Welt am Sonntag“.
„Tikėkimės, kad mūsų klientai automobilius su hibridine pavara priims teigiamai. Visgi, tokių modelių eksploatacinės savybės bus geresnės nei ankstesnės kartos automobilių“, – pabrėžia S.Winkelmannas.
Tai nėra pirmas kartas, kai S.Winkelmannas laikosi tokios pačios pozicijos. Tokį patį pareiškimą jis išsakė ir 2020 metų gruodį. Vis dėlto, tai nereiškia, jog „Lamborghini“ ignoruos elektra varomus automobilius.
„Lamborghini“ pirmąjį savo elektromobilį planuoja pristatyti 2028 metais. Tai turėtų būti 2+2 tipo krosoveris, kuris, ko gero, gali tapti elektrine „
Lamborghini Urus“ pamaina.
Lamborghini Urus Off-Road Package
2022 metais „Lamborghini“ planuoja pristatyti paskutinį serijiniu būdu gaminamą automobilį, turintį vidaus degimo variklį. Vėliau pasirodysiantys modeliai turės hibridinę pavarą.
Į sintetinių degalų technologiją šiuo metu investuoja „Porsche“ – „Lamborghini“ bendražygė „Volkswagen Group“ koncerne. Kompanijos atstovų tikinimu, sintetiniai degalai yra ekologiškesni už tradicinius degalus, tačiau jiems pagaminti reikia daugiau energijos, tad viską nulems ar energija, kurios dėka bus gaminami sintetiniai degalai, bus iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Kitu atveju – tokios degalų rūšies ekologiškumas tampa abejotinas.
Automobilių pramonės ekspertai mano, jog sintetiniai degalai galėtų būti naudojami tik toms pramonėms šakoms, kurios negali pasikliauti tik visiškai elektrinėmis transporto priemonėms. Pavyzdžiui, tolimajam krovininiam transportui arba didelio našumo transporto priemonėms, kaip, pavyzdžiui, Formulei 1. Šio čempionato organizatoriai neseniai pareiškė, jog sintetiniai degalai bus naudojami Formulės 1 boliduose siekiant išsaugoti vieną unikaliausių šios sporto šakos savybių – variklių skleidžiamą garsą.


Lamborghini“ markės vadovas Stephanas Winkelmannas mano, kad sintetiniai degalai gali padėti vidaus degimo varikliams išlikti ir kitą dešimtmetį. Vis dėlto, kol sintentinių degalų technologijos vystymas vyksta pilnu pajėgumu, Italijos superautomobilių gamintojas plauks pasroviui ir pristatys automobilius su hibridine pavara. 

2021-aisiais metais Europos Sąjunga pristatė planą, kuriame siekiama iki 2030 metų net 55 procentais sumažinti naujų automobilių išmetamo CO2 kiekį. Tuo tarpu 2035 metais Europos Sąjunga žengti dar vieną žingsnį ir uždraustų naujų automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą. Nors šis planas dar nėra 100% galutinis, tačiau daugelis gamintojų tokį Europos Sąjungos sprendimą kritikuoja ir mano, jog vidaus degimo variklį turi pakankamai šviesią ateitį. Ne išimtis yra ir „Lamborghini“ vadovas Stephanas Winkelmannas
Lamborghini Aventador
„Kai pasieksime hibridizacijos piką, tuomet pažiūrėsime kuria linkme galėsime eiti ir ar po 2030 metų galėsime pasiūlyti automobilius su vidaus degimo varikliais. Vienas iš būdų juos išsaugoti yra sintetiniai degalai“, – savo nuomonę jis dėstė Vokietijos laikraščiui „Welt am Sonntag“.
„Tikėkimės, kad mūsų klientai automobilius su hibridine pavara priims teigiamai. Visgi, tokių modelių eksploatacinės savybės bus geresnės nei ankstesnės kartos automobilių“, – pabrėžia S.Winkelmannas.
Tai nėra pirmas kartas, kai S.Winkelmannas laikosi tokios pačios pozicijos. Tokį patį pareiškimą jis išsakė ir 2020 metų gruodį. Vis dėlto, tai nereiškia, jog „Lamborghini“ ignoruos elektra varomus automobilius.
„Lamborghini“ pirmąjį savo elektromobilį planuoja pristatyti 2028 metais. Tai turėtų būti 2+2 tipo krosoveris, kuris, ko gero, gali tapti elektrine „
Lamborghini Urus“ pamaina.
Lamborghini Urus Off-Road Package
2022 metais „Lamborghini“ planuoja pristatyti paskutinį serijiniu būdu gaminamą automobilį, turintį vidaus degimo variklį. Vėliau pasirodysiantys modeliai turės hibridinę pavarą.
Į sintetinių degalų technologiją šiuo metu investuoja „Porsche“ – „Lamborghini“ bendražygė „Volkswagen Group“ koncerne. Kompanijos atstovų tikinimu, sintetiniai degalai yra ekologiškesni už tradicinius degalus, tačiau jiems pagaminti reikia daugiau energijos, tad viską nulems ar energija, kurios dėka bus gaminami sintetiniai degalai, bus iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Kitu atveju – tokios degalų rūšies ekologiškumas tampa abejotinas.
Automobilių pramonės ekspertai mano, jog sintetiniai degalai galėtų būti naudojami tik toms pramonėms šakoms, kurios negali pasikliauti tik visiškai elektrinėmis transporto priemonėms. Pavyzdžiui, tolimajam krovininiam transportui arba didelio našumo transporto priemonėms, kaip, pavyzdžiui, Formulei 1. Šio čempionato organizatoriai neseniai pareiškė, jog sintetiniai degalai bus naudojami Formulės 1 boliduose siekiant išsaugoti vieną unikaliausių šios sporto šakos savybių – variklių skleidžiamą garsą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų