• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vargu ar šį automobilį būtų galima pavadinti rusišku, nes prie šio modelio dirbę inžinieriai niekados negyveno ir greičiausiai niekada negyvens šalyje, kurią valdo tik vienas žmogus. Vienaip ar kitaip, jau greitai WTCC žiedinėse lenktynėse pasirodysiantis bolidas padės didžiausias automobilių gamintojui Rusijoje pagerinti įvaizdį visame pasaulyje. 
Pasak „Lada Racing “ komandos vadovų, automobilį vairuos du lenktynininkai iš D.Britanijos ir vienas iš Rusijos. Kitąmet šios komandos garbę gins Robas Huffas, James'as Thompson'as ir Mikhailas Kozlovskij.
Naujasis kompanijos bolidas buvo sukurtas vadovaujantis naujomis WTCC čempionato taisyklėmis. Beveik dviejų metrų pločio mašina svers mažadug 1,100 kilogramų ir po variklio dangčiu turės 380 arklio galių išvystančią jėgainę.
Daryti pirminių išvadų nesinorėtų, tačiau vargu ar „Lada Racing“ komanda sugebės konkuruoti su Citroen arba Honda.

Vargu ar šį automobilį būtų galima pavadinti rusišku, nes prie šio modelio dirbę inžinieriai niekados negyveno ir greičiausiai niekada negyvens šalyje, kurią valdo tik vienas žmogus. Vienaip ar kitaip, jau greitai WTCC žiedinėse lenktynėse pasirodysiantis bolidas padės didžiausias automobilių gamintojui Rusijoje pagerinti įvaizdį visame pasaulyje. 
Pasak „Lada Racing “ komandos vadovų, automobilį vairuos du lenktynininkai iš D.Britanijos ir vienas iš Rusijos. Kitąmet šios komandos garbę gins Robas Huffas, James'as Thompson'as ir Mikhailas Kozlovskij.
Naujasis kompanijos bolidas buvo sukurtas vadovaujantis naujomis WTCC čempionato taisyklėmis. Beveik dviejų metrų pločio mašina svers mažadug 1,100 kilogramų ir po variklio dangčiu turės 380 arklio galių išvystančią jėgainę.
Daryti pirminių išvadų nesinorėtų, tačiau vargu ar „Lada Racing“ komanda sugebės konkuruoti su Citroen arba Honda.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų