„Aukščiausios pavaros“ kūrybinė komanda surado savanorį, kuris sutiktų atlikti eksperimentą su savo senu ir rusišku automobiliu. Vietoj to, kad „Lada 2105“ būtų sunaikintas ar dar kaip nors išjuoktas, automobilis buvo nuvežtas į „Lotus“ kompanijos būstinę, kurioje jam buvo atliktos kelios modifikacijos.
„Lotus“ kompanijos darbuotojai prie automobilio dirbo 15 dienų per kurias pakeitė ne tik rusiško sedano išvaizdą, interjerą, bet ir ne vieną rimtesnį komponentą, kuris pakeitė automobilio elgesį posūkiuose ar tiesiojoje paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Prie automobilio dirbę „Lotus“ specialistai išlupo standartinį 1,5 litro, keturių cilindrų motorą ir vietoj jo sumontavo vieną geriausių „Fiat“ inžinierių kūrinių - 2,0 litrų, keturių cilindrų agregatą, kuris buvo montuojamas į tokius modelius kaip : „Fiat 132“, „Argenta“, „Croma“, „Tipo“ ar „Tempra“. Šis variklis buvo montuojamas ne tik į daugelį „Fiat Group“ koncerno gaminamų modelių, bet ir buvo plačiai naudojamas sportiniuose boliduose, kurie iškovojo ne vieną pergalę pasaulio ralio čempionate.
„Lotus“ specialistams atlikus keletą pakeitimų, benzininio variklio pajėgumą pavyko padidinti iki 180 arklio galių. Naujasis motoras buvo suporuotas su „Fiat“ penkių laipsnių mechanine pavarų dėže.
Nemažai pakeitimų buvo atlikta ir kitose srityse. „Lotus“ sumontavo naujus amortizatorius, spyruokles, priekines šakes, didesnio skersmens stabdžių diskus. Rimtesnių modifikacijų sąrašą užbaigė „BBS“ ratlankiai, kurie buvo apauti „Semi-Slick“ tipo padangomis.
„Aukščiausios pavaros“ laidos kūrybinė komanda į „Lotus“ su šiuo automobiliu atvyko ne dėl to, jog britiškų automobilių gamintojas už 5 minutes eterio pasiūlė atlikti šį eksperimentą. „Aukščiausios pavaros“ laidos komanda „Lotus“ kompanijai sumokėjo net 43 tūkst. eurų. Būtent tokia suma buvo parašyta „Lotus“ išrašytoje sąskaitoje faktūroje.