„Rexona“ visose trijose Baltijos šalyse organizuojama kampanija „PATIRK: DAUGIAU“ sieks išsiaiškinti, kiekvienos valstybės žmonių vidutinį aktyvumą ir kurios šalies žmonės yra patys aktyviausi, labiausiai rūpinasi savo kūnu ir stengiasi visada jaustis gaiviai.
„Šiuo projektu žmones skatinsime save vertinti objektyviai ir įveikti įsivaizduojamas kliūtis, kurios trukdo įgyvendinti tikslus. Mano rekomenduojamas receptas – aktyvus sportas, sveika mityba ir žalingų įpročių atsisakymas. Galiu užtikrinti, kad visa tai tikrai prisideda prie gražesnės išvaizdos, leidžia jaustis geriau, suteikia daugiau energijos ir pasitikėjimo savimi. Be to, sėkmė vienoje srityje skatina imtis žingsnių ir kitose bei išdrįsti siekti savo svajonių“, – sakė L. Mondeikaitė.
Evita Meiere, „Rexona“ prekės ženklo plėtros vadovės įmonėje UAB „Unilever Baltic“ teigimu, šiuo projektu taip pat bus siekiama keisti žmonių požiūrį į aktyvų gyvenimo būdą.
„Pastaruoju metu dažnai išgirstame, kad šiuolaikiniai žmonės gyvena pasyviai. Bet ar tai tiesa? Gal mes šią problemą tiesiog išpučiame? Aktyvus gyvenimo būdas dažniausiai siejamas su tiesiogine fizine veikla – sportu ar kitokiais fiziniais pratimais, tačiau aktyvi gyvensena reiškia ir kasdienį judėjimą, pavyzdžiui, didelių atstumų vaikščiojimą pėsčiomis“, – pastebi E. Meiere.
Žmonės iš visos Lietuvos bus kviečiami siųsti savo paraiškas ir tapti vienu iš devynių kampanijos dalyvių. Toks pats skaičius dalyvių bus pasirinktas ir Latvijoje bei Estijoje. Dalyviams, kaip ir pagrindinei kampanijos ambasadorei, bus suteikta speciali apyrankė, kurios pagalba jie dvi savaites matuos savo kasdienį aktyvumą, miego valandas ir mitybą. Kampanijos aktyvaus gyvenimo būdo eksperimento pabaigoje visi duomenys bus įvertinti sveiko gyvenimo būdo ekspertų. Paraiškas siųsti galima nuo kovo 24 d. Iki balandžio 6 d. interneto puslapyje http://www.rexonadomore.com/lt.
„Rexona” kampanija „PATIRK: DAUGIAU” organizuojama visose trijose Baltijos šalyse tuo pačiu metu – nuo kovo 24 d. iki birželio 23 d. Ji apims įvairias socialines veiklas, aktyvaus ir sportiško gyvenimo būdo skatinimo kampanijas, kurios ragins žmones įvertinti savo galimybes ir pasiryžti daryti daugiau.