Trečiadienio rytą „Bitė“ nepasikuklino ir savo stendą, skelbiantį apie naują mobiliojo ryšio planą, šalia Tauro kalno, Pamėnkalnio gatvėje, pastatė tiesiai priešais „Tele2“ stendą, pristatantį savo planą. Nebūtų nieko keista, jei ne faktas, kad „Bitės“ stendas praktiškai užstoja „Tele2“. Kitokios formos pripučiama "Bitės" iškaba atsirado ir šalia Lietuvos edukologijos universiteto tilto stovinčio "Tele2" reklaminio stendo.
Sutapimas ar ne – trečiadienį „Tele2“ paskelbė mažinanti duomenų perdavimo tarifus ir nuo šiandien siūlo neribotus pokalbius, SMS ir 1 GB už 22 Lt/mėn.
Trečiadienį priešpiet jau buvo vykdomi "Tele2" reklaminio stendo Pamėnkalnio gatvėje pakeitimo darbai – senojo vietoje patalpintas naujas stendas su nauju bendrovės pasiūlymu.
"Tradiciškai Bitės revoliucijos netrunka ilgiau nei dieną. Šis kartas nebus išimtis, – apie kovą pasiūlymais ir reklaminėmis akcijomis Balsas.lt sakė "Tele2" korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas. – Jau įrengėme reklaminius stendus su mūsų pasiūlymu – 300 min., 10.000 SMS ir 1 GB už 9 Lt. Vartotojai galės palyginti ir labai aiškiai matys, kas iš tiesų siūlo geresnę kainą."
Kovą įžiebė vieno lito skirtumas
Balsas.lt primena, kad spalio pabaigoje „Bitė“ pristatė paslaugą vartotojams, kuriems aktualios tik pagrindinės paslaugos – maži tarifai ir nedidelė sąskaita. „Labas kontrakto“ abonentinė paslauga rinkoje siūlo mažą arba mažiausią paslaugų kainą. „Labas“ paslauga buvo pristatoma šūkiu „Nemokėk daugiau“.
Po savaitės „Bitės“ naujasis vadovas Fredas Hrenchukas surengtoje konferencijoje sakė, kad Lietuvoje nėra kainų lyderio, o jei kas ir pasiūlo mažesnę kainą nei konkurentas, šis pokytis būna toks mažas, jog galiausiai mėnesio gale už tuos pinigus išeina tik bokalas alaus.
„Bitė“ nuo lapkričio 6 d. pasiūlė planą „Laisvė“, kainuojantį 22 litus ir leidžiantį neribotai kalbėtis bei siųsti SMS. Operatyviai reaguodama į konkurentų veismus, „Tele2“ vos po paros parengė atsaką. Lapkričio 7 dieną bendrovė pasiūlė neribotus pokalbius ir SMS už 21 Lt/mėn.
Pavojingas žaidimas, įtrauksiantis visus
„Bitės“ reklamą, skelbiančią mobiliojo ryšio revoliuciją „Tele2“ komercijos departamento direktorius Petras Kirdeika tuomet pavadino vienadiene. Savo ruožtu „Tele2“ į informacijos sklaidos kanalus paleido atsakomąją reklamą, kurioje teigiama, kad „čia („Tele2“ – aut. past.) visada geriausia“.
Rinkoje pasirodžius mobiliojo ryšio planui už 22 Lt/mėn. „Tele2“ atstovai spaudoje „Bitės“ veiksmus įvertino kaip pavojingą žaidimą, į kurį privalės įsijungti ir kitos bendrovės.
„Bitė Lietuvos“ rinkodaros direktoriaus Prano Kuisio teigimu, visa ši situacija – nieko netikėto. „Kainos skirtumų nebeliko, tad dabar klientai drąsiai gali rinktis geriausią kokybę ir rūpinimąsi jais. Kiekvienas vartotojas sutiks, kad mokėti vienu litu daugiau už pridėtinę vertę, kurią suteikia „Bitė“, tikrai apsimoka“, – buvo teigiama konkurentui paskelbus planą už 21 lt/mėn. išplatintame pranešime.
„Tele2“ kol kas gali pasiūlyti didžiausią ryšio plotą. Nors telekomunikacijų rinka pamažu krinta, „Tele2“ rodikliai tik gerėja. Bendrovės klientų skaičius šiemet pasiekė rekordinius skaičius, demonstravo pelno augimą, ryšio kokybės pagerėjimą bei išlaikė bendrovės, perviliojančios daugiausia klientų, statusą.