Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„General Motors“ inžinierių sukurtas „LS“ tipo motoras yra mėgstamas dėl daugybės priežasčių.
Pirmoji priežastis – pakankamai paprasta konstrukcija. Antroji priežastis – su minimaliomis modifikacijomis galima išgauti pakankamai didelę galią ir trečioji priežastis – bent jau Jungtinėse Valstijose netrūksta įvairiausių įmonių, kurios gamina ir tiekia reikiamas dalis skirtingiems „LS“ tipo motorams.
Kad ir koks geras būtų JAV sukurtas „LS“ motoras, vargu ar „Porsche“ entuziastai dabar nudžiugs, mat štai šis „Porsche 911“ iškeitė 6 cilindrų opozicinį variklį į 8 cilindrų „LS3“ jėgos agregatą.
Tai 6,2 litro darbinio tūrio, 436 arklio galias ir 575 Nm sukimo momentą išvystantis variklis, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 2008 metais.
Projekto autorius pakeitė ne tik variklį, bet ir didžiąją dalį kėbulo detalių. Nors automobilis panašus į „997“ kartos modelį, iš tikrųjų – tai „996“ kartos modelis, kuris buvo pagamintas 2001 metais.
„General Motors“ inžinierių sukurtas „LS“ tipo motoras yra mėgstamas dėl daugybės priežasčių.
Pirmoji priežastis – pakankamai paprasta konstrukcija. Antroji priežastis – su minimaliomis modifikacijomis galima išgauti pakankamai didelę galią ir trečioji priežastis – bent jau Jungtinėse Valstijose netrūksta įvairiausių įmonių, kurios gamina ir tiekia reikiamas dalis skirtingiems „LS“ tipo motorams.
Kad ir koks geras būtų JAV sukurtas „LS“ motoras, vargu ar „Porsche“ entuziastai dabar nudžiugs, mat štai šis „Porsche 911“ iškeitė 6 cilindrų opozicinį variklį į 8 cilindrų „LS3“ jėgos agregatą.
Tai 6,2 litro darbinio tūrio, 436 arklio galias ir 575 Nm sukimo momentą išvystantis variklis, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 2008 metais.
Projekto autorius pakeitė ne tik variklį, bet ir didžiąją dalį kėbulo detalių. Nors automobilis panašus į „997“ kartos modelį, iš tikrųjų – tai „996“ kartos modelis, kuris buvo pagamintas 2001 metais.