„General Motors“ tituluoja save sėkmingiausiu praėjusių metų automobilių pardavėju ir tvirtina pardavusi 9,03 mln. automobilių. Tiesa, kai kurie analitikai tvirtina, kad šis skaičius yra pernelyg išpūstas, nes GM į savo pardavimų ataskaitą įtraukia ir 1,2 mln. autmobilių, kuriuos surinko Kinijos gamintojas „Wuling“, o GM neturi šios bendrovės kontrolinio akcijų paketo.
Bet kuriuo atveju antrojoje sąrašo vietoje atsidūrė „Volkswagen“, pernai sugebėjęs parduoti 8,15 mln. vienetų. Trečiojoje vietoje liko „Nissan Renault“ koncernas, kuris pardavė 8,03 mln. automobilių, o jam įkandin sekė „Toyota“, pardavusi 7,91 naujų transporto priemonių. Penketuką užbaigia beveik 1,5 mln. automobilių mažiau pardavęs „Hyunday-Kia“.
Antroje dešimtuko pusėje rikiuojasi šie automobilių gamintojai:
„Ford“ - 5,3 mln;
„Fiat-Chrysler“ - 3,88 mln;
„Peugeot-Citroen“ - 3,5 mln;
„Honda“ - 3,1 mln;
„Suzuki“ - 2,73.
Dar visai neseniai Kinijos kraštovaizdis buvo neatsiejamas nuo dviračių ir motorolerių, tačiau per itin trumpą laiką Azijos milžinė tapo didžiausia pasaulyje naujų automobilių rinka. Pernai Kinijoje buvo parduota 18,35 mln. naujų automobilių, tuo tarpu JAV šis skaičius siekė tik 12,77 mln. Teisybės dėlei reikia paminėti, kad nors Kinijoje pardavimai yra didesni, tačiau kol kas JAV rinka gamintojams atneša didesnį pelną.
Likusios pasaulio rinkos ženkliai atsilieka nuo pasaulio lyderių. Brazilijoje pernykščiai pardavimai sudarė 3,4 mln. vienetų, Vokietijoje 3,17 mln., o Japonijoje 2,68 mln. Nuo pastarosios šiek tiek atsiliko Rusija ir Prancūzija. Tuo tarpu Indijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Italijoje 2011 metais pardavimai nesiekė 2 mln. automobilių.
Nieko nuostabaus, kad daugelis automobilių gamintojų karaliauja savo namų rinkose. Štai „Toyota“ užima 64 proc. Japonijos rinkos. „Volkswagen“ Vokietijoje atsiriekė 42,5 proc. visų pardavimų ir beveik 35 proc. Brazilijos rinkos. Tuo tarpu GM atsikovojo trečdalį JAV ir Kinijos rinkos. „Nissan-Renault“ įsigijo Rusijos automobilių gamintoją „Lada“, todėl šioje šalyje taip pat užima trečdalį rinkos.
Žvelgiant į pavienių modelių pardavimus kone visame Afrikos žemyne dominuoja „Toyota Hilux“ ir „Toyota Corolla“. JAV vienvaldžiu lyderiu išlieka „Ford F“. Rusijos rinkoje dominuoja „Lada Kalina“. Beje, kiti „Lada“ modeliai Rusijos pardavimų statistikoje taip pat išlieka itin populiarūs. Brazilijoje pirmojoje reitingų lentelės vietoje puikuojasi „Volkswagen Gol“ (nesuklydote, būtent taip Brazilai vadina „Golf“ markės automobilius). Tas pats „Golf“ lyderiauja ir Vokietijos automobilių salonuose. Tuo tarpu dėl Kinijos pirkėjų varžosi „Volkswagen Lavida“ ir „Buick Excelle“.
Žvelgiant į ilgalaikes tendencijas verta paminėti, kad iki šiol visų laikų populiariausio automobilio titulą išsaugojo „Toyota Corolla“. Pirmos kartos modelis dienos šviesą išvydo 1966 metais. Nuo to laiko buvo parduota daugiau nei 37 mln. šio modelio vienetų.
Antrąją vietą populiariausių visų laikų automobilių reitinge užima nuo 1944 metų gaminamas „Ford F-Series“. Šių automobilių parduota 35 mln. vienetų.
Trečioje vietoje perkamiausių žmonijos automobilių sąraše atsidūrė 1977 metais pasirodęs „Volkswagen Golf“. 27.5 mln. vienetų.
Nuo 1933 metų buvo parduota 23,5 mln. „Volkswagen Beetle“ vienetų, o „Ford Escort“ pardavimai perkopė 20 mln.
Į populiariausių visų laikų automobilių dešimtuką pateko ir „Honda Civic“ bei „Honda Accord“.
Garbingą aštuntąją vietą užima nuo 1908 iki 1927 metų gamintas „Ford T“ modelis. Iš viso buvo parduota 16,5 mln. šių automobilių.
Sąrašo pabaigoje atsidūrė „Volkswagen Passat“ ir „Chevy Impala“.