• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skandinavijos oro linijos SAS pristato visuomenės resursų (angl. crowdsourcing) portalą „Mano SAS idėja“ (flysas.com/mysasidea), kuriame keleiviai kviečiami dalintis savo mintimis ir idėjomis, kokiu būdu oro bendrovė galėtų tobulinti teikiamas paslaugas. Šios iniciatyvos pagalba SAS nori užtikrinti nuolatinį dialogą su savo keleiviais ir šio dialogo pagrindu diegti naujus produktus bei paslaugas.

REKLAMA
REKLAMA

„Visuomenės idėjų resursų panaudojimas yra pakankamai nauja tendencija, šioje srityje norime būti vieni pirmųjų, nes joje matome didelį potencialą. Per pastaruosius pusantrų metų jau esame įvykdę dvi visuomenės resursų panaudojimo kampanijas, tačiau dabar pristatome atskirą portalą, kuriame bus aptariami visi mūsų verslo aspektai. Yra nemažai verslo įmonių, taip pat oro linijų, kurios pasitelkia į pagalbą visuomenės resursus atskiroms kampanijoms įgyvendinti, tačiau mes esame pirmoji oro bendrovė pasaulyje, šiuo tikslu sukūrusi nuolat veikiantį forumą. Mūsų keleiviai turi daugybę idėjų, o mes norime, kad geriausios iš jų taptų realybe“, - teigia SAS atstovybės Lietuvoje vadovė Rūta Jucienė.

REKLAMA

„Mano SAS idėja“ portale žmonės gali pateikti savo idėjas apie tai, kaip pagerinti SAS teikiamas paslaugas ar siūlomus produktus, kokias naujas kryptis reikėtų įtraukti į skrydžių maršrutų tinklą, kaip galima būtų tobulinti „EuroBonus“ lojalumo programą ir t.t. Daugiausiai balsų surinkusias idėjas vertins bei analizuos SAS specialistai.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak R.Jucienės, Lietuvos keleiviai, pavyzdžiui, ypač pamėgo galimybę registruotis skrydžiui mobiliuoju telefonu, tad be abejonės, jie turi idėjų, kaip šią paslaugą būtų galima tobulinti. Būtent tokių įžvalgų laukiama portale „Mano SAS idėja“.

Praėjusiais metais Norvegijoje SAS sėkmingai įgyvendino visuomenės resursų panaudojimo kampaniją „Semesterflyet" („Vasaros skrydis“). Šios kampanijos metu socialinio tinklo „Facebook“ SAS profilio fanai galėjo siūlyti ir vėliau balsuoti už naują SAS maršrutą iš Oslo vasaros sezono metu. Ši kampanija sulaukė ypatingo keleivių dėmesio, taip pat buvo įvertinta „Flightglobal“ WEBBIE apdovanojimu, kuriuo pažymimi geriausi aviacijos tinklapiai bei socialinės medijos projektai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų