Naujasis „Chevrolet Corvette“ buvo vienu iš ryškiausių Detroito automobilių parodoje pristatytų automobilių. Tai, beje, ir ryškiausias naujausių laikų „Corvette“ – „C7“ Detroito meistrai kūrė pagal visus geriausius tokio žanro automobilių inžinerijos kanonus. Ne veltui visas naujausios kartos „General Motors“ superautomobilio pavadinimas yra „Chevrolet Corvette Stingray“. Kaip teigia „GM“ vadovai, „Stingray“ gali būti vadinami tik patys geriausi „Corvette“.
Panašu, tiek daug dėmesio aerodinamikai ir visoms kitoms detalėms „GM“ inžinieriai anksčiau dar nėra skyrę. Tai supranta ir patys automobilio kūrėjai, tad šį dėmesį detalėms nusprendė išnaudoti ir koncerno pardavimų ir reklamos specialistai – interneto erdvėje jie išplatino trumpą filmuką, kuriame pastebėjimais apie naujojo „Corvette“ inžineriją ir dėmesį aerodinamikai dalinasi patys automobilio kūrėjai.
Atmosferinis V8 šiame automobilyje aprūpintas dalies cilindrų maitinimo atjungimo sistema. Ir kol kas, pačioje pradinėje versijoje, jis džiugina 450 a.g. ir 610 Nm. Septynių pavarų mechaninė dėžė aprūpinta gudria automatinio „pergazavimo“ funkcija. Iki 100 kilometrų per valandą greičio naujasis „Corvette Stingray“ įsibėgėja greičiau nei per keturias sekundes. Automobilis už pirmtaką lengvesnis 45 kilogramais, tačiau naujojo „Stingray“ kėbulas net 57 proc. standesnis. Tai automobilis, kurio jau neturėtų išpeikti ir Europos gurmanai. Pasigrožėkite automobilio kūrėjų pastebėjimais.