Penktadienį oficialiai atidaryta naujoji, jau trečia, Klaipėdos autobusų stotis.
„Nelabai tikėjau, kad taip greitai pastatys“, - atidarymo ceremonijos metu prisipažino uostamiesčio meras Rimantas Taraškevičius.
Paradoksalu, tačiau, anot UAB Klaipėdos autobusų parko generalinės direktorės Jelizavetos Daugininkienės, nuo idėjos iki stoties statybos pradžios per biurokratinius barjerus ir teismus brautasi kelerius metus, o pati stotis iškilo vos per keletą mėnesių. Sutartis su rangovais buvo pasirašyta šiemet kovą.
Senasis stoties pastatas, anot J. Daugininkienės, buvo nejaukus, šaltas, o naujoji stotis - nors ir mažesnė, bet kur kas funkcionalesnė. Sovietmečiu statytų stočių, nebeatitinkančių šiuolaikinių reikalavimų, „atsikratoma“ ir kituose miestuose - Šiauliuose, Kėdainiuose, Telšiuose, Skuode ir kt.
Tam, kad stotis trauktų ne tik tuos, kurie atvažiuoja ar išvažiuoja, komplekse įsikūrė prekybos centras IKI, numatyta kavinė, vaistinė bei namų apyvokos reikmenų, optikos, rankdarbių, gyvūnų, fotografijos prekių parduotuvės.
Pastatas atsiėjo per 10 mln. litų. Komercinių patalpų statybą UAB „Palink“ finansavo iš savų šaltinių, o stoties pastato išlaidas - 3,6 mln. litų - apmoka UAB Klaipėdos autobusų parkas iš savo lėšų ir banko paskolos.
Per parą Klaipėdos autobusų stotyje apsilanko apie 200 autobusų, 6-8 tūkst. keleivių.