Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokiečiai yra sukūrę ne vieną ir ne du prabangius sedanus, puikius visureigius ir preciziškus super automobilius.
Nors šiame segmente pasirinkimas yra tikrai nemažas, tačiau Vokietijoje sukurti automobiliai yra ne ką prastesni. Nusprendėme pasižvalgyti į karštųjų hečbekų rinką ir pažiūrėti kokie yra patys optimaliausi galingi ir sportiški hečbekai iš Vokietijos.
„Volkswagen Golf GTI"
Sportiškų hečbekų pradininkas - „Golf GTI". Pradėjus žvalgybas, pirmasis žvilgsnis krypsta būtent į „Golf GTI". Ypač, kai Ženevoje buvo pristatyta septintoji „GTI" interpretacija.
Septintos kartos „GTI“, bus siūlomas įsigyti su 2.0 litro darbinio tūrio varikliu, kuris yra aprūpintas turbokompresoriumi. Benzininis motoras išvysto net 220 arklio galių, tačiau jeigu pasirinksite „Performance" paketą, galia išaugs iki 230 arklio galių. Įsigydami „GTI“ pirkėjai gali pasirinkti mechaninę arba dvigubą sankabą turinčią automatinę pavarų dėžę, su kuria automobilis iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėja per 6.5 sekundės.
Vizualiai automobilis taip pat išsiskiria savo veržliu charakteriu. Tai išduoda agresyvesnis aerodinaminis kėbulo paketas, sportinė pakaba, didesni stabdžiai, 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Bei firminis „Golf GTI" akcentas, raudonos spalvos priekinių grotelių apvadai, kurie išskiria automobilį nuo įprastų modelių.
„Audi A1 Quattro"
Vardinant išskirtinius vokiškus hečbeku0, sutinkame ir „VW“ giminaitį „Audi“. Nors pagalvojus apie sportiškus hečbekus ir „Audi" į galvą šauna „S3“ modelis, tačiau yra ir dar smagesnis „A1 Quattro“ modelis. Tai ribotos serijos kišeninė raketa naudojanti „S3“ agregatus.
Deja, bet ribotos gamybos „A1“ taip lengvai nenusipirksite. „A1 Quattro" turi iš „S3“ modelio pasiskolintą 2.0 litro darbinio tūrio variklį su 252 arklio galiomis. Šis mažylis iki šimto kilometrų per valandą gali įsibėgėti per daugiau nei 5 sekundes. Nors buvo pagaminti tik 333 vienetai, tačiau tikimasi, jog „A1 Quattro“ modelis atvers duris ir dar galingesniam bei brangesniam „RS1" modeliui.
„BMW M135"
„BMW“ visai neseniai nutarė taip pat išbėgti į hečbekų aikštelę ir neleisti visų laurų susirinkti konkurentams. Kadangi „M1“ pavadinimas priklauso legendiniam „BMW“ super automobiliui su „mid-engine" komponuote, sportiškiausias pirmos serijos „BMW“ gavo „M135“ vardą.
Šis automobilis siūlomas su galiniais arba „xDrive“ visais keturiais varomaisiais ratais. „M135“ variklis turi 3.0 litro darbinio tūrio variklį su turbo kompresoriumi, kuris išvysto 316 arklio galių ( „1M Coupe“ modelis siūlomas su 340 arklio galių). Tiek galios turintis hečbekas iki šimto kilometrų per valandą įsibėgėja per kiek mažiau nei 5 sekundes.
„Mercedes-Benz A45 AMG"
Neseniai į šį hečbekų segmentą sugrįžo „Mercedes-Benz“ su „A45“ modeliu. O mažylis su „AMG“ simboliais turi 2.0 litro darbinio tūrio variklį, kuris išvysto 360 arklio galių. Tai galingiausias savo klasės automobilis, šiuo metu siūlomas rinkoje. Iki šimto kilometrų per valandą automobilis, su visais keturiais varomaisiais ratais, įsibėgėja per 4.5 sekundes.
„Opel Corsa OPC Nurburgring Edition"
Sportiška „Opel Corsa OPC Nurburgring Edition“ modelio versija gimė to po, tai „General Motors“ nurodė gamintojui pačią galingiausią ir ekstremaliausią „Corsa" modifikaciją.
„Opel Performance Centre“ su šia užduotimi susidorojo puikiai ir pristatė „Corsa“ su 1.6 litro darbinio tūrio turbo kompresoriniu varikliu, pasiekiančiu 210 arklio galių. Automobilio pakaba buvo specialiai sukurta savo srities meistrų – „Bilstein“ kompanijos. O stabdžiais pasirūpino specialistai iš „Brembo“.
Ši „Corsa“, paženklinta legendinės lenktynių trasos pavadinimu ir šimto kilometrų per valandą greitį pasiekia per 6.8 sekundes, o maksimalus išvystomas greitis yra 230 kilometrų per valandą. Nors tai atrodo išties nedaug, tačiau automobilio dinamika ir valdymo savybės kalba pačios už save.
„Opel Astra OPC"
Kalbant apie „Opel“ markės hečbekus, verta paminėti ir labiau tradicinį kasdieninį hečbeką.Naujoji sportiška „Astra OPC“ yra itin agresyvaus dizaino automobilis su ne iš kelmo spirtu galingu ir pakankamai ekonomišku varikliu. Tai 2.0 litro darbinio tūrio variklis su turbokompresoriumi, turintis daugiau nei 270 arklio galių ir 400 nM sukimo momentą. Automobilis iki 100 kilometrų per valanda įsibėgėti užtrunka vos 6 sekundes. Galia į automobilį perduodama per elektronikos valdomą riboto praslydimo diferencialą, o hidraulinis vairo mechanizmas ir kintamos padėties amortizatoriai automobilio valdymą padaro be galo precizišku. Tai vienas stipriausių „Hot Hatch“ klasės automobilių.
Vokiečiai yra sukūrę ne vieną ir ne du prabangius sedanus, puikius visureigius ir preciziškus super automobilius.
Nors šiame segmente pasirinkimas yra tikrai nemažas, tačiau Vokietijoje sukurti automobiliai yra ne ką prastesni. Nusprendėme pasižvalgyti į karštųjų hečbekų rinką ir pažiūrėti kokie yra patys optimaliausi galingi ir sportiški hečbekai iš Vokietijos.
„Volkswagen Golf GTI"
Sportiškų hečbekų pradininkas - „Golf GTI". Pradėjus žvalgybas, pirmasis žvilgsnis krypsta būtent į „Golf GTI". Ypač, kai Ženevoje buvo pristatyta septintoji „GTI" interpretacija.
Septintos kartos „GTI“, bus siūlomas įsigyti su 2.0 litro darbinio tūrio varikliu, kuris yra aprūpintas turbokompresoriumi. Benzininis motoras išvysto net 220 arklio galių, tačiau jeigu pasirinksite „Performance" paketą, galia išaugs iki 230 arklio galių. Įsigydami „GTI“ pirkėjai gali pasirinkti mechaninę arba dvigubą sankabą turinčią automatinę pavarų dėžę, su kuria automobilis iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėja per 6.5 sekundės.
Vizualiai automobilis taip pat išsiskiria savo veržliu charakteriu. Tai išduoda agresyvesnis aerodinaminis kėbulo paketas, sportinė pakaba, didesni stabdžiai, 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Bei firminis „Golf GTI" akcentas, raudonos spalvos priekinių grotelių apvadai, kurie išskiria automobilį nuo įprastų modelių.
„Audi A1 Quattro"
Vardinant išskirtinius vokiškus hečbeku0, sutinkame ir „VW“ giminaitį „Audi“. Nors pagalvojus apie sportiškus hečbekus ir „Audi" į galvą šauna „S3“ modelis, tačiau yra ir dar smagesnis „A1 Quattro“ modelis. Tai ribotos serijos kišeninė raketa naudojanti „S3“ agregatus.
Deja, bet ribotos gamybos „A1“ taip lengvai nenusipirksite. „A1 Quattro" turi iš „S3“ modelio pasiskolintą 2.0 litro darbinio tūrio variklį su 252 arklio galiomis. Šis mažylis iki šimto kilometrų per valandą gali įsibėgėti per daugiau nei 5 sekundes. Nors buvo pagaminti tik 333 vienetai, tačiau tikimasi, jog „A1 Quattro“ modelis atvers duris ir dar galingesniam bei brangesniam „RS1" modeliui.
„BMW M135"
„BMW“ visai neseniai nutarė taip pat išbėgti į hečbekų aikštelę ir neleisti visų laurų susirinkti konkurentams. Kadangi „M1“ pavadinimas priklauso legendiniam „BMW“ super automobiliui su „mid-engine" komponuote, sportiškiausias pirmos serijos „BMW“ gavo „M135“ vardą.
Šis automobilis siūlomas su galiniais arba „xDrive“ visais keturiais varomaisiais ratais. „M135“ variklis turi 3.0 litro darbinio tūrio variklį su turbo kompresoriumi, kuris išvysto 316 arklio galių ( „1M Coupe“ modelis siūlomas su 340 arklio galių). Tiek galios turintis hečbekas iki šimto kilometrų per valandą įsibėgėja per kiek mažiau nei 5 sekundes.
„Mercedes-Benz A45 AMG"
Neseniai į šį hečbekų segmentą sugrįžo „Mercedes-Benz“ su „A45“ modeliu. O mažylis su „AMG“ simboliais turi 2.0 litro darbinio tūrio variklį, kuris išvysto 360 arklio galių. Tai galingiausias savo klasės automobilis, šiuo metu siūlomas rinkoje. Iki šimto kilometrų per valandą automobilis, su visais keturiais varomaisiais ratais, įsibėgėja per 4.5 sekundes.
„Opel Corsa OPC Nurburgring Edition"
Sportiška „Opel Corsa OPC Nurburgring Edition“ modelio versija gimė to po, tai „General Motors“ nurodė gamintojui pačią galingiausią ir ekstremaliausią „Corsa" modifikaciją.
„Opel Performance Centre“ su šia užduotimi susidorojo puikiai ir pristatė „Corsa“ su 1.6 litro darbinio tūrio turbo kompresoriniu varikliu, pasiekiančiu 210 arklio galių. Automobilio pakaba buvo specialiai sukurta savo srities meistrų – „Bilstein“ kompanijos. O stabdžiais pasirūpino specialistai iš „Brembo“.
Ši „Corsa“, paženklinta legendinės lenktynių trasos pavadinimu ir šimto kilometrų per valandą greitį pasiekia per 6.8 sekundes, o maksimalus išvystomas greitis yra 230 kilometrų per valandą. Nors tai atrodo išties nedaug, tačiau automobilio dinamika ir valdymo savybės kalba pačios už save.
„Opel Astra OPC"
Kalbant apie „Opel“ markės hečbekus, verta paminėti ir labiau tradicinį kasdieninį hečbeką.Naujoji sportiška „Astra OPC“ yra itin agresyvaus dizaino automobilis su ne iš kelmo spirtu galingu ir pakankamai ekonomišku varikliu. Tai 2.0 litro darbinio tūrio variklis su turbokompresoriumi, turintis daugiau nei 270 arklio galių ir 400 nM sukimo momentą. Automobilis iki 100 kilometrų per valanda įsibėgėti užtrunka vos 6 sekundes. Galia į automobilį perduodama per elektronikos valdomą riboto praslydimo diferencialą, o hidraulinis vairo mechanizmas ir kintamos padėties amortizatoriai automobilio valdymą padaro be galo precizišku. Tai vienas stipriausių „Hot Hatch“ klasės automobilių.