Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Elektromobilių nuvažiuojamas atstumas su pilnai įkrautomis baterijomis labai dažnai įvardijamas kaip pagrindinis trūkumas, užkertantis kelią atsisakyti automobilių su tradiciniais vidaus degimo varikliais. Šį trūkumą labai dažnai pabrėžia automobilių su dyzeliniais varikliais vairuotojai, kurie su vienu degalų baku gali be didesnio vargo įveikti 1000 ar daugiau kilometrų.
Kinijos automobilių gamintoja „
GAC“ ir jai priklausantis prekės ženklas „Aion“ siekia sudrumsti vandenį elektromobilių pasaulyje. Ši bendrovė pasiūlys atnaujintą „GAC Aion LX Plus“ elektromobilį, kuris su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti 1008 kilometrų distanciją.
Už šį įspūdingą rodiklį reikėtų dėkoti milžiniškai 144,4 kWh baterijos talpai bei naujos technologijos akumuliatoriui, dėl kurios elektromobilyje naudojama baterija tampa kompaktiškesnė ir lengvesnė. Be to, naujos technologijos dėka padidėja energijos tankis ir atsparumas esant žemoms oro temperatūroms.
Be kompaktiško baterijos dydžio, ji net po 1600 įkrovimo ciklų gali išlaikyti 95 procentus baterijos talpos.
„GAC“ pabrėžia, jog prie šios technologijos tobulinimo dirbo 5 metus, tad dabar yra kone geriausias metas naujus metodus pritaikyti serijinėje gamyboje.
Ličio jonų akumuliatoriai šiame automobilyje gali sukaupti daugiau energijos ir ilgiau veikti vienu įkrovimu naudojant į kempinę panašią silicio medžiagą. „GAC“ inžinieriai į pagalbą pasitelkė porėtą medžiagą, kad pakeistų tradiciškai viename iš akumuliatoriaus elektrodų naudojamą grafitą, nes silicio gebėjimas kaupti energiją yra daugiau nei 10 kartų didesnis nei grafito.
Verta pabrėžti, jog už oficialiai deklaruojamą 1008 kilometrų nuvažiuojamą atstumą „GAC“ turėtų dėkoti ir itin palankiam Kinijos „CLTC“ automobilių bandymo ciklui, kuris yra labai artimas archajiškam „NEDC“, o ne realistiškesnius rodiklius padedančiai užfiksuoti „WLTP“ procedūrai.
Nepaisant to, keletas nepriklausomų šaltinių skelbia, jog kiniškas elektromobilis gali nuvažiuoti maždaug 700 - 750 kilometrų atstumą. Net ir būnant pačiu didžiausiu skeptiku, tai daugiau negu pagirtinas rezultatas.
Elektromobilių nuvažiuojamas atstumas su pilnai įkrautomis baterijomis labai dažnai įvardijamas kaip pagrindinis trūkumas, užkertantis kelią atsisakyti automobilių su tradiciniais vidaus degimo varikliais. Šį trūkumą labai dažnai pabrėžia automobilių su dyzeliniais varikliais vairuotojai, kurie su vienu degalų baku gali be didesnio vargo įveikti 1000 ar daugiau kilometrų.
Kinijos automobilių gamintoja „
GAC“ ir jai priklausantis prekės ženklas „Aion“ siekia sudrumsti vandenį elektromobilių pasaulyje. Ši bendrovė pasiūlys atnaujintą „GAC Aion LX Plus“ elektromobilį, kuris su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti 1008 kilometrų distanciją.
Už šį įspūdingą rodiklį reikėtų dėkoti milžiniškai 144,4 kWh baterijos talpai bei naujos technologijos akumuliatoriui, dėl kurios elektromobilyje naudojama baterija tampa kompaktiškesnė ir lengvesnė. Be to, naujos technologijos dėka padidėja energijos tankis ir atsparumas esant žemoms oro temperatūroms.
Be kompaktiško baterijos dydžio, ji net po 1600 įkrovimo ciklų gali išlaikyti 95 procentus baterijos talpos.
„GAC“ pabrėžia, jog prie šios technologijos tobulinimo dirbo 5 metus, tad dabar yra kone geriausias metas naujus metodus pritaikyti serijinėje gamyboje.
Ličio jonų akumuliatoriai šiame automobilyje gali sukaupti daugiau energijos ir ilgiau veikti vienu įkrovimu naudojant į kempinę panašią silicio medžiagą. „GAC“ inžinieriai į pagalbą pasitelkė porėtą medžiagą, kad pakeistų tradiciškai viename iš akumuliatoriaus elektrodų naudojamą grafitą, nes silicio gebėjimas kaupti energiją yra daugiau nei 10 kartų didesnis nei grafito.
Verta pabrėžti, jog už oficialiai deklaruojamą 1008 kilometrų nuvažiuojamą atstumą „GAC“ turėtų dėkoti ir itin palankiam Kinijos „CLTC“ automobilių bandymo ciklui, kuris yra labai artimas archajiškam „NEDC“, o ne realistiškesnius rodiklius padedančiai užfiksuoti „WLTP“ procedūrai.
Nepaisant to, keletas nepriklausomų šaltinių skelbia, jog kiniškas elektromobilis gali nuvažiuoti maždaug 700 - 750 kilometrų atstumą. Net ir būnant pačiu didžiausiu skeptiku, tai daugiau negu pagirtinas rezultatas.