Du Kinijos programuotojai sukūrė roboto, skirto žaidimui „Flappy Bird“ žaisti, prototipą. Šis mobilusis žaidimas internete dažnai vadinamas mobiliuoju narkotiku, nes pabandžiusieji jį žaisti dažniausiai nebepajėgia nuo jo atsiplėšti, o ilgalaikis žaidimo procesas žaloja psichinę sveikatą .
„Plasnojantis paukštis“ dar neseniai pirmavo populiariausių mobiliųjų žaidimų parduotuvių sąrašuose ir JAV, ir Europoje: kiekvieną dieną „Flappy Bird“ iš aplikacijų parduotuvių parsisiųsdavo daugiau nei milijonas žmonių.
Tačiau žaidimo autorius, vienoje Vietnamo žaidimų studijoje dirbantis programuotojas Nguyễnas Hà Đôngas, prieš kurį laiką netikėtai pašalino savo kūrinį iš aplikacijų parduotuvių. Dabar žaisti šį žaidimą gali tik tie, kurie spėjo jį įsidiegti į savo telefonus ar kitus mobiliuosius įrenginius. Iš visko sprendžiant, „Flappy Bird“ užsitraukė blogą reputaciją: nors iš pažiūros žaidimas elementarus, tačiau sėkmingai žaisti jį labai sunku, o vis naujas ir naujas nesėkmes patiriantys žaidėjai anksčiau ar vėliau puola į neviltį, dažnai sutrinka jų savitvarda, kyla nevaldomi pykčio protrūkiai.
Turbūt dėl to kinų programuotojai ir sumanė sukurti bejausmį robotą, kuris gali sėkmingai žaisti „Flappy Bird“ ir siekti vis naujų pažangos rekordų. Roboto prototipo vaizdo kamera seka žaidimo eigą planšetės ekrane, o speciali programa valdo robotizuotą sensorinį rašiklį, kuris reikiamu metu ir reikiamoje vietoje spaudo ekraną, stengdamasis įveikti iškylančias kliūtis.
Tiesa, sprendžiant iš vaizdo siužeto, prieš „Flappy Bird“ neatsilaiko ir robotas, tačiau jo pasiektas rezultatas - daugiau nei 150 taškų - tėra nepasiekiama daugelio šį žaidimą žaidžiusių žmonių svajonė.
Žaidimo siužetas labai paprastas: reikia apsaugoti juokingai plasnojantį geltoną paukštį nuo susidūrimo su begaline žalių kaminų virtine. O tai padaryti labai sunku, nes žaidėjams reikia nuolat keisti paukščio skridimo aukštį pavieniais sensorinio ekrano spaudinėjimais. Už kiekvieną sėkmingai įveiktą kliūtį skiriamas vienas taškas.
Pasak žaidėjų, nors iš pirmo žvilgsnio „Flappy Bird“ atrodo paprastas, tai apgaulingas įspūdis. Žaidimas yra komplikuotas, kliūtis įveikti sunku, ir surinkti daugiau nei 20 taškų tikrai nėra paprasta. Vis dėlto žaidimas taip įtraukia, kad po eilinės nesėkmės norą tėkšti telefoną į sieną įveikia azartas ir poreikis siekti naujo asmeninio rekordo.
Galbūt žaidėjus traukia tai, kad „Flappy Bird“ iš esmės yra beprasmis ir skirtas paprasčiausiam „laiko užmušimui“.