Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sovietų Sąjungos automobilių pramonė dažnai laikoma viena iš prasčiausių. Tačiau mums, nors ir ne savo noru buvus šioje sąjungoje, TSRS mašinos kelia nostalgiją ir susižavėjimą. Norime pasidalinti keletu kokybiškų kadrų, kuriuose jums atsiskleis saujelė sovietinių automobilių.
Tyloje stovi vienas geriausių tarybinių automobilių – „GAZ-M20 Pobeda“. 1946 metais pradėtas gaminti modelis tapo vienu pirmųjų liaudžiai prieinamų mašinų, o „Pobeda“ („Pergalė“) pavadinime atsirado norint paminėti Sovietų Sąjungos triumfą Antrajame pasauliniame kare.
„LuAZ“ – tai Ukrainoje įsikūręs fabrikas, gaminęs nedidelius visureigius ir amfibijas. Šis, jūsų matomas „LuAZ 969M“ modelis yra vienas pirmųjų gamintojo kūrinių. Šiuo metu gamykla virto „Bogdan Motors“ įmonės patalpomis, kuriose gaminami autobusai ir troleibusai.
Nuo kitos ekspozicijos nusisukęs stovi „Moskvitch 402“, kuris taip pat simbolizuoja autentišką Tarybų Sąjungos inžineriją. Nedidelis automobilis džiugino šeimas nuo 1956 metų. Įdomu tai, kad šis „Maskaradas“ yra pirmasis TSRS modelis, turintis radiją standartinėje komplektacijoje.
Ar atpažįstate šį automobilį? Tai „GAZ-61“ modelis, kuris laikomas vienu pirmųjų serijinių visų varančiųjų ratų pavarą turinčiu automobiliu. Ši mašina taip pat žymi savarankiško „GAZ“ projektavimo pradžią, kuomet rusai nustojo bendradarbiauti su amerikiečiais iš „Ford“.
Šioje ekspozicijoje dominuoja „Gazikai“, o prieš jūsų akis vienas rečiausių egzempliorių – „GAZ-415“. Jei neteko šio automobilio matyti, nenustebkite, nes jų yra išlikę vos keletas. Pikapas daugiausiai buvo naudojamas kariuomenėje, todėl beveik visi pikapai tapo metalo krūvomis po Antrojo pasaulinio karo. Įsivaizduojate, koks „hot rod‘as“ išeitų iš šio automobilio?
Kokia tarybinių automobilių ekspozicija be „Žiguliuko“? Šis „Lada 2102“ universalas atrodo geriau, nei išvažiavęs iš gamyklos. Tokių mašinų vertė tik kyla į viršų.
O kas gi čia toks? Taip pat labai retas, tačiau klasiškai atrodantis „Moskvič 422“. Tarybų Sąjungoje šių automobilių negalėjo turėti privatūs asmenys. „Maskaradai“ dirbo tik valstybinėse įstaigose.
Iš pirmo žvilgsnio ši ekspozicija atrodo kukli, tik įsigilinus į eksponatų retumą supranti, jog tai tikri TSRS pasididžiavimai. Štai, kad ir šis „GAZ-GL1“, kuris 1940 metais sumušė Sovietų Sąjungos greičio rekordą. Originalus automobilis buvo sunaikintas dar Antrojo pasaulinio karo metu, o čia matoma identiška ir vienintelė kopija.
Sovietų Sąjungos automobilių pramonė dažnai laikoma viena iš prasčiausių. Tačiau mums, nors ir ne savo noru buvus šioje sąjungoje, TSRS mašinos kelia nostalgiją ir susižavėjimą. Norime pasidalinti keletu kokybiškų kadrų, kuriuose jums atsiskleis saujelė sovietinių automobilių.
Tyloje stovi vienas geriausių tarybinių automobilių – „GAZ-M20 Pobeda“. 1946 metais pradėtas gaminti modelis tapo vienu pirmųjų liaudžiai prieinamų mašinų, o „Pobeda“ („Pergalė“) pavadinime atsirado norint paminėti Sovietų Sąjungos triumfą Antrajame pasauliniame kare.
„LuAZ“ – tai Ukrainoje įsikūręs fabrikas, gaminęs nedidelius visureigius ir amfibijas. Šis, jūsų matomas „LuAZ 969M“ modelis yra vienas pirmųjų gamintojo kūrinių. Šiuo metu gamykla virto „Bogdan Motors“ įmonės patalpomis, kuriose gaminami autobusai ir troleibusai.
Nuo kitos ekspozicijos nusisukęs stovi „Moskvitch 402“, kuris taip pat simbolizuoja autentišką Tarybų Sąjungos inžineriją. Nedidelis automobilis džiugino šeimas nuo 1956 metų. Įdomu tai, kad šis „Maskaradas“ yra pirmasis TSRS modelis, turintis radiją standartinėje komplektacijoje.
Ar atpažįstate šį automobilį? Tai „GAZ-61“ modelis, kuris laikomas vienu pirmųjų serijinių visų varančiųjų ratų pavarą turinčiu automobiliu. Ši mašina taip pat žymi savarankiško „GAZ“ projektavimo pradžią, kuomet rusai nustojo bendradarbiauti su amerikiečiais iš „Ford“.
Šioje ekspozicijoje dominuoja „Gazikai“, o prieš jūsų akis vienas rečiausių egzempliorių – „GAZ-415“. Jei neteko šio automobilio matyti, nenustebkite, nes jų yra išlikę vos keletas. Pikapas daugiausiai buvo naudojamas kariuomenėje, todėl beveik visi pikapai tapo metalo krūvomis po Antrojo pasaulinio karo. Įsivaizduojate, koks „hot rod‘as“ išeitų iš šio automobilio?
Kokia tarybinių automobilių ekspozicija be „Žiguliuko“? Šis „Lada 2102“ universalas atrodo geriau, nei išvažiavęs iš gamyklos. Tokių mašinų vertė tik kyla į viršų.
O kas gi čia toks? Taip pat labai retas, tačiau klasiškai atrodantis „Moskvič 422“. Tarybų Sąjungoje šių automobilių negalėjo turėti privatūs asmenys. „Maskaradai“ dirbo tik valstybinėse įstaigose.
Iš pirmo žvilgsnio ši ekspozicija atrodo kukli, tik įsigilinus į eksponatų retumą supranti, jog tai tikri TSRS pasididžiavimai. Štai, kad ir šis „GAZ-GL1“, kuris 1940 metais sumušė Sovietų Sąjungos greičio rekordą. Originalus automobilis buvo sunaikintas dar Antrojo pasaulinio karo metu, o čia matoma identiška ir vienintelė kopija.