Naujas Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas ketina didinti oro uosto konkurencingumą siūlant kompleksines paslaugas, rašo „Lietuvos žinios“.
"Kai dar studijavau Transporto inžinerijos fakultete Vilniaus Gedimino technikos universitete, įsidėmėjau kalbas apie unikalią, palankią Kauno geografinę padėtį. Gaila, kad iki šiol to, ką buvo galima gauti pasinaudojant šia padėtimi, taip ir nepasiimta. Taikant ES lėšas galima tapti labiau patraukliems, ypač infrastruktūra. Oro uostas turi orientuotis į du srautus - keleivius ir krovinius", - LŽ dėstė A.Šliupas.
Pasak jo, Kauno oro uostas sieks tapti konkurencingesniu kitiems šalies oro uostams, esą ypač privalu didinti keleivių srautą, pritraukti kuo daugiau naujų aviakompanijų, plėtoti krovinių transportavimą.
"Matau didelį oro uosto potencialą bendradarbiauti su privačiu verslu, suformavus paslaugų paketą - kompleksinę paslaugą", - įsitikinęs VĮ "Kauno aerouostas" generalinis direktorius.
Jis įžvelgia stiprią konkurenciją - naują terminalą pasistatė Vilniaus oro uostas, atsinaujino Palanga, rašo „Lietuvos žinios“.
"Dabar ir mes statomės. Kiekvienas turės rasti savo nišą, specializaciją. Tikiuosi bendradarbiavimo bent iš dalies, susikalbėjimo tarp šalies oro uostų. Jeigu išvengsime bukos konkurencijos, kuri neturėtų prasmės nė vienam, viskas įmanoma", - viliasi A.Šliupas.
Paklaustas, ar Kauno oro uostas ir toliau bandys privilioti naujas pigių skrydžių bendroves, naujasis laikinosios sostinės oro vartų direktorius atsakė, kad šiandien į tai atsakyti vienareikšmiškai sudėtinga.
"Tai turi būti labai pasverta. Ne veltui jos vadinamos pigių skrydžių - ne tik pigiai skraidina keleivius, bet pigiai ir pačios perka, o tas pigumas oro uostui atsiliepia. Teks suskaičiuoti ir pasverti oro uosto apkrovą ir iš to gaunamą finansinę naudą", - sakė A.Šliupas.
Jis mano, kad oro uostas turi orientuotis į Rytų rinką, ypač krovinių vežimo. Pasak jo, aviacija - konservatyvus verslas, rašo „Lietuvos žinios“.
"Man teko užmegzti ryšius su žinomais krovinių vežėjais - jie nerodo didelio suinteresuotumo, skrenda ten, kur yra didesnis krovinių srautas, o mes tokio srauto generuoti negalime, todėl turime bandyti pritraukti, o tam reikia susikalbėti ir bendradarbiauti su privačiu sektoriumi. Kad klientas duotų ką vežti, kartais turi jam ir prekybos partnerį surasti", - patirtimi dalijosi tarptautinės transporto kompanijos skyriuje Londone dvejus metus dirbęs vyras.