Pirmadienio rytą Kaune pasislinkus tilto per Nerį konstrukcijai ir sutrikus eismui pagrindiniu šalies greitkeliu Vilnius-Klaipėda, tiltą prižiūrinti įmonė „Automagistralė“ žada jau apie pietus leisti dvipusį eismą kitu šalia esančiu tiltu. Manoma, kad sugedęs tiltas bus tvarkomas ne mažiau kaip tris mėnesius.
„Automagistralės“ direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Rinkevičius BNS sakė, kad apie 13-14 val. automobiliai jau galės važiuoti į abi puses sveikuoju tiltu, kuriuo paprastai yra tik vienpusis eismas.
„Incidento priežasčių kol kas negaliu pasakyti - specialistai šiuo metu jas nustatinėja, o mes sprendžiame problemą, kaip greičiau organizuoti dvipusį eismą geruoju tiltu - statome atitvaras, darome pravažiavimus. Manau, apie 13-14 val. automobiliai jau galės važiuoti dviem kryptimis“, - BNS sakė M.Rinkevičius.
Transporto ir kelių tyrimų instituto Tiltų skyriaus projektų vadovas Mečislovas Jocius Lietuvos radijui teigė, kad per Nerį vienas šalia kito pastatyti du atskiri tiltai, kurių konstrukcijos yra skirtingos. Jo teigimu, tilto pabaiga ar vadinamosios pakabos yra pakabintos ant kraštinių atramų ir jos nutrūko.
„Pirmiausia reikia tiltą paremti, atstatyti į esamą padėtį, o po to remontuoti šarnyrus. Per dieną to nepadarysi“, - teigė jis.
„Smuktelėjo vieta, kur tiltas jungiasi su prietilčiu. Mūsų pareigūnai reguliuoja eismą, o kokį pavojų kelia tilto „pasėdimas“, turi įvertinti specialistai“, - naujienų portalui lrytas.lt sakė Kauno apskrities Vyriausiojo policijos komisariato viršininkas, policijos komisaras Algirdas Kaminskas.
Šiuo metu vienas tiltas, kuriuo automobiliai vyksta nuo Klaipėdos link Vilniaus, uždarytas, o eismas nukreipiamas per Kauno miestą Panerių gatve.
Incidento vietoje sutelktos nemažos specialiųjų tarnybų pajėgos.
Kas tiksliai nutiko tiltui, pirmadienio ryte dar negalėjo pasakyti ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tiltų skyriaus vedėjas Gediminas Viršilas.
„Gauname labai prieštaringą informaciją, todėl kažką plačiau komentuoti būtų keblu. Į incidento vietą išvyko mūsų žmonės, taip pat tilto prižiūrėtojai, Kauno Transporto ir kelių tyrimo instituto darbuotojai. Šiuo metu jie turėtų būti netoli vietos, kai tik gausime iš jų informaciją, galėsime suteikti daugiau duomenų“, - sakė G.Viršilas.
Anot jo, viena iš incidentą nulėmusių priežasčių galėjo tapti suirusi tilto deformacinė siūlė - vieta, kur pasibaigia tiltas ir prasideda krantinė. Tilto tvarkymo darbams gali trukdyti spaudžiantis šaltukas.