*nuotraukos - „CarsXHype"
Kaip ir pavadinimas byloja, šis Džo priklausantis „Nissan 240SX" nėra toks kokį visi įpratę matyti. Jis mėgsta su automobiliu nuvažiuoti ir iki drago lenktynių. Ten dalyvauti su tokiu automobiliu yra labai neįprasta. Bet tai ir padaro šį automobilį tokiu ypatingu. Džo nevengia ir ekstremaliau įvažiuoti į posūkį ar paslidinėti aikštelėje. Vaikinas per 2 metus sukūrė automobilį kokį matote dabar, žinoma jis dar nėra pilnai pabaigtas. Nes darbų sąrašas prie automobilio niekada nesibaigia.
Džo su automobiliais susipažino savo pirmosios mašinos - „Honda", dėka. Pirmuosius metus jis buvo tikras šios markės fanas. Aktyviai lenktyniaudavo su ja prieš kitus, siekė kad jo „Honda" būtų greičiausia. Bet atėjo laikas pasisemti naujų vairavimo įspūdžių iš kitokio automobilio. Tad atsisveikinęs su „Honda" pradėjo dairytis į galiniais varomais ratais automobilius su turbo kompresoriumi. Labiausiai jį domino „Nissan 240SX", tačiau šie automobiliai JAV rinkoje dažniausiai sutinkami su atmosferiniu varikliu. Bet vieną dieną naršant skelbimų portaluose vaikinui nusišypsojo laimė. Nors mašina ir turėjo atmosferinį variklį, Džo vis tiek nutarė ją nusipirkti.
Beveik visus darbus prie automobilio Džo atliko vienas pats. Iš išorės „Nissanui" buvo atlikta plastinė operacija, po kurios automobilis turėjo pilną JDM priekio konversiją. Iš galo matyti „custom" galinio lango spoileris, JDM buferio šonines apdailos, „Bomex" slenksčiai ir anglies pluošto bagažinės dangtis.
Ratus pasirinko R16 8 colių pločio0„ XXR 513", kurie tobulai dera prie automobilio (nudažyti „Kandy Lime Gold" spalva). Pakaboje sumontuota viskas, kas leidžia puikiai važiuoti drago tiesiojoje ar slysti skersai posūkyje. Priekyje instaliuoti „Tein Superdrift" koiloveriai, o gale „Cusco ". Kiti pakabos komponentai (traukės, šakės, gumos) buvo pakeistos į sportiniam važiavimui pritaikytas „aftermarket" dalis. O kur dar visa galybė stabilizatorių ir sutvirtinimų, kurie paslėpti salone, bagažinėje, variklio skyriuje ir po automobilio dugnu.
Automobilio salone randame „Corbeau" sportinę sėdynę, „Takata Racing" saugos dirža, „Nrg" greito vairo nuėmimo stebulę, turbokompresoriaus taimerį ir variklio parametrų skaitiklius. Saugos lankai nudažyti ta pačia spalva, kaip ir ratai. Kadangi tai kasdienis Džo automobilis, audio sistema privaloma taip pat, o ji šiame „Nissane" tikrai neprasta.
Po variklio dangčiu gyvena su draugo pagalba įdėtas „SR20DET Redtop" variklis. Kuris aprūpintas „HKS" šalto oro įsiurbimo sistema, „Greddy" tarpiniu oro aušintuvu, „HKS SSQv4" bov'u ir „Tomei" turbo kompresoriumi. Prie viso šito padaryta tiesi išmetimo sistema su „HKS" duslintuvo bakeliu.
Na ir pabaigai galite pasigrožėti į Džo „240SX" vaidinantį viename muzikos klipe.
Kaip ir pavadinimas byloja, šis Džo priklausantis „Nissan 240SX" nėra toks kokį visi įpratę matyti. Jis mėgsta su automobiliu nuvažiuoti ir iki drago lenktynių. Ten dalyvauti su tokiu automobiliu yra labai neįprasta. Bet tai ir padaro šį automobilį tokiu ypatingu. Džo nevengia ir ekstremaliau įvažiuoti į posūkį ar paslidinėti aikštelėje. Vaikinas per 2 metus sukūrė automobilį kokį matote dabar, žinoma jis dar nėra pilnai pabaigtas. Nes darbų sąrašas prie automobilio niekada nesibaigia.
Džo su automobiliais susipažino savo pirmosios mašinos - „Honda", dėka. Pirmuosius metus jis buvo tikras šios markės fanas. Aktyviai lenktyniaudavo su ja prieš kitus, siekė kad jo „Honda" būtų greičiausia. Bet atėjo laikas pasisemti naujų vairavimo įspūdžių iš kitokio automobilio. Tad atsisveikinęs su „Honda" pradėjo dairytis į galiniais varomais ratais automobilius su turbo kompresoriumi. Labiausiai jį domino „Nissan 240SX", tačiau šie automobiliai JAV rinkoje dažniausiai sutinkami su atmosferiniu varikliu. Bet vieną dieną naršant skelbimų portaluose vaikinui nusišypsojo laimė. Nors mašina ir turėjo atmosferinį variklį, Džo vis tiek nutarė ją nusipirkti.
Beveik visus darbus prie automobilio Džo atliko vienas pats. Iš išorės „Nissanui" buvo atlikta plastinė operacija, po kurios automobilis turėjo pilną JDM priekio konversiją. Iš galo matyti „custom" galinio lango spoileris, JDM buferio šonines apdailos, „Bomex" slenksčiai ir anglies pluošto bagažinės dangtis.
Ratus pasirinko R16 8 colių pločio0„ XXR 513", kurie tobulai dera prie automobilio (nudažyti „Kandy Lime Gold" spalva). Pakaboje sumontuota viskas, kas leidžia puikiai važiuoti drago tiesiojoje ar slysti skersai posūkyje. Priekyje instaliuoti „Tein Superdrift" koiloveriai, o gale „Cusco ". Kiti pakabos komponentai (traukės, šakės, gumos) buvo pakeistos į sportiniam važiavimui pritaikytas „aftermarket" dalis. O kur dar visa galybė stabilizatorių ir sutvirtinimų, kurie paslėpti salone, bagažinėje, variklio skyriuje ir po automobilio dugnu.
Automobilio salone randame „Corbeau" sportinę sėdynę, „Takata Racing" saugos dirža, „Nrg" greito vairo nuėmimo stebulę, turbokompresoriaus taimerį ir variklio parametrų skaitiklius. Saugos lankai nudažyti ta pačia spalva, kaip ir ratai. Kadangi tai kasdienis Džo automobilis, audio sistema privaloma taip pat, o ji šiame „Nissane" tikrai neprasta.
Po variklio dangčiu gyvena su draugo pagalba įdėtas „SR20DET Redtop" variklis. Kuris aprūpintas „HKS" šalto oro įsiurbimo sistema, „Greddy" tarpiniu oro aušintuvu, „HKS SSQv4" bov'u ir „Tomei" turbo kompresoriumi. Prie viso šito padaryta tiesi išmetimo sistema su „HKS" duslintuvo bakeliu.
Na ir pabaigai galite pasigrožėti į Džo „240SX" vaidinantį viename muzikos klipe.