Jei reikėtų į šį klausima atsakyti vienu žodžiu, ko gero pasirinkčiau "nieko". Kitai parodai demonstruojami eksponatai būtų labai įdomūs, bet čia SEMA. Geriausia, kas yra pasaulyje turi būti čia. Taip ir yra, tačiau praeitų metų SEMA buvo kur kas turtingesnė tiek naujienomis tie ekstremaliais modeliais. Gal jau pasiekėme ribą, kai nėra nei daugiau spalvų, nei daugiau arklių? Na gerai baigiam verkšlenti ir žiūrime ką turime.
Parodos kieme stovi Camaro AWD SS. Visi keturi ratai ratai retas atvejis amerikonui, bet sveikintinas. Tuo labiau, kad po jo kapotu riokso naujas variklis su 800 arkliais. Ryški apdaila ir nekoks body kit'as. Tačiau dar baisesnis automobilio salonas.
BMW wagon taip pat laukia prie įėjimo. Nieko apie jį nežinome išskyrus išskirtinę spalvą. Raudona matinė spalva tikrai išsiskiria iš minios. Dar dideli ir blizgantys ratlankiai. Gražu, bet šiek tiek amerikoniška.
Visiškas amerikietis žemagrindis 1960 metų Caddy. Iš turinio salone matome, kad naudojamas kas dieną. Ir tai normalu, juk tai Kalifornija. Be gražios restauracijos įdėtas 454 Chevy variklis. Ir tai ne juokas.
Na ką dar turime įdomaus lauke? Purpurinis Giovanna Camaro. Šitas tikrai purpurinis, ne violetinis :) Išskirtinė spalva, maksimaliai dideli ratai. Po kapotu nieko naujo.
Taigi laikas eiti į vidų. Gal ten bus kas nors smagesnio. Štai kame stovi AMC. Tai retas atvejis kai American Motors produkciją pamatysite SEMA parodoje. Tačiau gerai išlaižytas 1969 metų AMX yra galimas kandidatas į vieną iš SEMA parodoje duodamų prizų. Po jo kapotu LS3 motor motoras.
Štai ir senosios vairavimo mokyklos atstovas. 1972 metų Charger buvo tas Chrysler sporto komandos narys, kuris buvo pradėtas remti STP. Dabar šis senolis džiugina SEMA lankytojus.
Dar vienas daikčiukas skirtas važiuoti tik tiesiai, bet labai greitai. 1969 metų Cuda pagrindu pagamintas drago automobilis šiais metais pasiekė 317 mylių per valandą greitį. Nežinau ar tai buvo ketvirčio mylios distancija Labai abejoju, tačiau vis tiek svaiginantis greitis.
Trumpai dar apie vieną gražuolį, kuris turi Vette variklį, Mustang II priekinę pakabą. Kalba eina apie 1959 metų Impala.
Dabar apie rimtesnius reikalus. Tiksliau apie gamyklinius brendus. Hyundai šiais metais toliau eina į jaunimo rinka ir atsivežė daug naujų ir senesnių kūrinių. Veloster versijos su 1,6 litro turbina ginkluotu varikliu. Kas be ko Hyundai pažiba yra Ryhs Millen Genesis Coupe su V8 varikliu. Štai keletas Hyundai stendo automobilių.
Vienas įdomiausių eksponatų šių metų SEMA parodoje yra šis Cadillac CTS-V Coupe. 2012 metų modelis su nauju body kit'u pristatytas Toyo padangų gamintojo stende. OK. atkreipiam dėmesį į ratus. Priekyje 20x9.5 colių, gale 20x12. Nežinau kuo tai ypatinga.
Parodoje SEMA galima valandų valandas vaikščioti po automobilių dalių stendus. Ir ko čia tik nerasi. Kiekvieno skoniui ir kišenei. Pilnai keramikiniai stabdžiui jau tapo perdaryto automobilio standartas.
Titaninė išmetimo sistema, dar vis prabanga, nes kainuoja nemenkus pinigus.
Vietoje galima įsigyti visą Mustang II priekinę pakabą. Ji dažnai naudojama senų automobilių restauravime.
SEMA lankytojai greičių dėžes renkasi ne tik pagal tipą, bet ir pagal spalvą.
Pabaigai šiek tiek humoro. Pasirodo dar ir tokių eksponatų atvažiuoja į SEMA. Patys amerikiečiai tokius vadina "Old School". Dažniausi žodiai jį pamačius yra WTF? O ar pamenate, kai tokie automobiliai valdė? Dabar tai jau istoriją. Nors reikia pripažinti, kad Lietuvoje yra nemažai tokių istorinių automobilių entuziastų. Tačiau Amerikoje nepadeda nei 26 colių ratlankiai nei papai :)
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą