• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kanados automobilių prekybininkų asociacija (Canadian Automobile Dealers Association, CADA) paskelbė penkių punktų pasiūlymų planą, kuris, anot jų, padėtų apsaugoti automobilių pirkėjus nuo galimų JAV muitų ir tuo pačiu išplėstų automobilių pasirinkimą Kanados rinkoje.

14

Kanados automobilių prekybininkų asociacija (Canadian Automobile Dealers Association, CADA) paskelbė penkių punktų pasiūlymų planą, kuris, anot jų, padėtų apsaugoti automobilių pirkėjus nuo galimų JAV muitų ir tuo pačiu išplėstų automobilių pasirinkimą Kanados rinkoje.

REKLAMA

Svarbiausias asociacijos pasiūlymas – atsisakyti privalomų elektromobilių pardavimo tikslų, kurie, jų nuomone, neatitinka nei esamos infrastruktūros, nei finansinių realijų.

Pasiūlymo autoriai teigia, kad elektromobiliai gali būti puiki išeitis daugeliui, tačiau jų naudojimas dažnu atveju turi būti tinkamai pritaikytas prie žmogaus gyvenamosios vietos ir gyvenimo būdo, Kaimietiškose vietovėse ar šiaurinėse provincijose, kur atstumai dideli, o įkrovimo stotelių gausa nėra didelė, elektromobilio įsigijimas nėra nei finansiškai naudingas, nei patogus.

Vis dėlto, vienas įdomiausių „CADA“ asociacijos pasiūlymų – Kanadoje įdiegti Europos Sąjungos, Jungtinės Karalystės arba Japonijos saugumo ir aplinkosaugos standartus ir nesilaikyti JAV diegiamų standartų kaip tai buvo daroma iki šiol.

Kodėl tai naudinga?Kadangi Kanada turi laisvosios prekybos sutartis su kai kuriomis iš šių šalių, gamintojai galėtų siųsti ES ar Japonijai skirtus modelius į Kanadą ir tokiu būdu apeiti JAV taikomus 25 proc. muitus, jei situacija tarp JAV ir Kanados paaštrėtų. Tokiu būdu net ir su papildomai išaugusiomis logistikos sąnaudomis automobiliai kainuotų mažiau nei importuojami iš JAV.

Be to, tai atvertų rinką naujų ar iki šiol Kanadoje neprieinamų modelių atvykimui. Pavyzdžiui, „Ford Puma“, „Capri“, ar kompaktiškų hečbekų, kurie ypač paklausūs Kvebeke. Net kompaktiniai visureigiai su visų varančiųjų ratų pavara, kurie yra labai populiarūs visoje Kanadoje, galėtų rasti savo auditoriją.

REKLAMA
REKLAMA

„Ar jūs tikrai manote, kad transporto priemonė, gavusi aplinkosaugos sertifikatą ir pripažinta pakankamai saugia važiuoti Vokietijos greitkeliu (autobanu), nėra pakankamai saugi važiuoti Kanadoje?“ – retoriškai klausė „CADA“ asociacijos vadovas Tomas Reussas.

„Toks sprendimas būtų Kanados prekybinių galimybių plėtra, jis turi beveik visų gamintojų – įskaitant ir Amerikos – palaikymą ir nebūtų vertinamas kaip atsakas į jokius JAV veiksmus. Tai būtų papildomas, savarankiškas žingsnis, kurį galime žengti.“

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų