Ankstyvą balandžio 1-osios rytą Vilniaus ir Kauno miestų gyventojus nustebino netikėtai obuolius subrandinę medžiai. Praeiviai stebėjosi gamtos anomalija ir smalsiai apžiūrinėjo taip anksti prinokusius obuolius.
Šiuo įvykiu alaus darykla UAB “Kalnapilio–Tauro grupė“ (toliau - KTG) pristatė naują produktą – obuolių sidrą SUN. Akcijos metu medžiams papuošti prireikė 100 kg obuolių.
„Šia smagia, linksma akcija norėjome nustebinti praeivius bei pasveikinti su balandžio pirmąja. Tuo pačiu originaliai ir netradiciškai pristatėme naują sidrą SUN, - sakė pardavimų direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
Rinkos dalis išaugo
Danijos bendrovės „Royal Unibrew“ valdomos alaus daryklos pardavimų vadovo Marijaus Kirstuko teigimu, per pastaruosius metus įsitvirtinusi alaus bei sulčių rinkose „Kalnapilio-Tauro grupė“ žengia į sidro rinką su nauju produktu – sidru SUN.
„Ketverius metus iš eilės turėjome pagrindinį strateginį tikslą – būti stipria grupe pardavinėjant alų. Per tuos metus rinkos dalį išauginome labai stipriai – net apie 7 procentus. Kitas mūsų strateginis tikslas buvo „Cido“ sulčių įvedimas. Dabar tai yra didžiausias prekinis ženklas sulčių kategorijoje, nes mes perėmėme distribuciją, – aiškino M. Kirstukas. – Žengdami į sidro rinką jaučiamės stiprūs ir konkurencingi, nes stengiamės pasimokyti iš konkurentų klaidų. Kurių išvengti padėjo ne tik pinigų, bet ir laiko investavimas į rinkos bei vartotojų tyrimus“.
Pasako jo, klaidų išvengti padėjo ne tik pinigų, bet ir laiko investavimas į rinkos bei vartotojų tyrimus.
Prekės ženklo SUN vadovė Neringa Kavaliauskienė sakė, kad vartotojų tyrimo duomenys parodė, jog tiek lietuvaičiai ir latviai, tiek lenkai ir danai turi išlavintą skonį ir beveik visada žino, kas ir kodėl jiems patinka. O tai suvokus, pasak N. Kavaliauskienės, darbas buvo aiškus, todėl beliko tik jį padaryti.
Įmonės pardavimo vadovas M. Kirstukas teigė, kad naujas produktas buvo kuriamas ne tik Lietuvos rinkai. Jis bus pardavinėjmasvisose šalyse, kuriose veikia „Royal Unibrew“ – Latvijoje, Lenkijoje, Danijoje.
Nepriklausomo eksperto vertinimas
Paragavęs visų Lietuvoje parduodamų sidro rūšių nepriklausomas kulinarijos ir maisto ekspertas Vincentas Sakas teigė, kad „Kalnapilio-Tauro grupė“ žengė žingsnį ten, kur kiti iki šiol nebuvo sugalvoję.
„Įdomiausia tai, kad jų strategija labai paprasta – išsiaiškinti būsimų klientų poreikius bei ko ir dėl kokių priežasčių jiems trūksta. Matyt, jie suprato, kad gerti kitų gamintojų sidrą, kuris 70 ar net 90 procentų atskiestas vandeniu, – lyg bandyti važiuoti automobiliu į degalų baką prisipylus benzino, tokiu pat santykiu skiesto vandeniu“, – savo nuomonę išsakė nepriklausomas kulinarijos ir maisto ekspertas.