Pati L. Rimgailė pasakoja, kad kalėdinės eglės puošyba jos namuose – svarbi tradicija, kasmet sutelkianti artimuosius, o ant šventinio stalo kaskart nugula bent kelių rūšių saldumynai.
Eglutės kurtos Lietuvos garsenybių rankomis parems projektą „100 šypsenų daugiau“ ir netrukus keliaus į senolių rankas. Prie eglučių kūrimo prisidėjo dainininkė Paula Valentaitė, stilistai Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, mados blogerės Aliona Kovalionok ir Darja Kot, renginių organizatorė ir televizijos laidų vedėja Agota Mašanauskaitė, seimo nario Arvydo Anušausko žmona Lina Anušauskienė ir kiti. Garsūs lietuviškų prekės ženklų kūrėjai susibūrė tam, kad pasiruošti Kalėdoms šiais metais būtų paprasčiau. Degdami noru pasidalinti originaliausiomis dovanų idėjomis, kūrėjai kviečia apsilankyti Kalėdiniame Pop-Up, kuris gruodžio 15–23 dienomis vyks Vilniuje, prekybos centro „Europa“ antrajame aukšte.
Kalėdinio Pop-Up atidarymo šventė „Europoje“ vyko penktadienio rytą ir sutraukė būrį žinomų žmonių, kurie drauge su Liucina Rimgaile leidosi į netradicinę pramogą: iš skirtingų saldėsių kūrė kalėdines eglutes.
„Šįmet Kalėdoms esu jau beveik pasiruošusi, liko pasirūpinti vos keliomis dovanomis. Rinkdama dovanas visada galvoju, ko labiausiai nori ją gausiantis žmogus ir kas jam tinka. Dažnai žvilgsnis savaime užkliūva už lietuviškų gaminių. Manau, šiuo metu jie – ypač ant bangos, stebina savo originalumu ir kokybe“, – sako L. Rimgailė.
Garsiausi kūrėjai – vienoje vietoje
Pasak PC „Europa“ vadovės Rasos Vileikytės, Kalėdinio Pop-Up tikslas – sudaryti kuo palankesnes sąlygas centro lankytojams pasiruošti didžiosioms metų šventėms be vargo, vienu ypu.
„Šių metų Kalėdų Pop-Up po vienu stogu subūrė mėgstamus lietuviškų prekės ženklų kūrėjus, kurie miestiečiams žada pasiūlyti pačias įvairiausias kalėdinių dovanų idėjas. Vienoje vietoje lankytojai suras tai, kas drąsiai gali nugulti po kalėdine egle, – tai ir galanterija, juvelyrika, bižuterija, ekologiški maisto gaminiai ir dar daugiau. Renginio lankytojai čia lengvai ras platų dovanų pasirinkimą visai šeimai ir, žinoma, stilingiems draugams“, – sako R. Vileikytė.
Naujausius savo kūrinius Kalėdinio Pop-Up lankytojams jau paruošė prekės ženklai „Mumijumi“, „FreakyFoxx“, „Lipdau“, „Sveikatos sauja“, „MIELA.CO“, „VAIDUS“, „Drel Design“, „7 Ievos namai“, „Butti“, „Žydinčios sienos“, „Liu Patty“ ir kiti. Europos prekybos centre apsipirkus už 30 Eur ir daugiau, dovanos Kalėdiniame Pop-Up bus pakuojamos nemokamai.
Be to, Kalėdinio Pop-Up svečių laukia ne tik skirtingi lietuviški gaminiai, bet ir pramogos. Pavyzdžiui, visi norintys gali dalyvauti „Lamų slėnio“ rengiamose kalėdinių vainikų pynimo dirbtuvėse „Pasiganymai lamų slėnyje“. Dirbtuvių metu netruks šventinės nuotaikos, jaukumo, miško ir karšto šokolado kvapo.
„Kviečiame visus mokytis pinti gražiausius kalėdinius vainikus, ragauti šventinius pyragus ir džiaugtis drauge kalėdinėmis dovanomis, kurių, pažadame, gaus kiekvienas. Šventinio šurmulio sūkuryje svarbu atrasti laiko sau ir artimiausiems žmonėms bei rankų darbo dovanai, kuri įžiebs šypseną aplinkinių veiduose“, – sako žurnalo „Lamų slėnis“ stilistė Mantė Jaruševičiūtė. Penktadienį duris atvėręs Kalėdinis Pop-Up lankytojų lauks iki pat gruodžio 23 d., kiekvieną dieną nuo 11:30 iki 20:00 valandos.