Aštuntame dešimtmetyje „Porsche“ gavo specialų užsakymą, kuris įpareigojo legendinio modelio gamintoją sukurti keletą greitosios pagalbos automobilių koncepcijų, kurios į bendro naudojimo kelius galėtų išvažiuoti 8-o dešimtmečio pradžioje.
Kadangi „Porsche“ savo modelių gamoje neturėjo komercinėms reikmės skirtų automobilių, vokiečių kompanijos inžinieriai pasirinko du donorus : „Mercedes Benz 208“ ir „Volkswagen LT 28“. Šie populiarūs automobiliai tapo naujų „Porsche“ greitosios pagalbos automobilių pamatais.
„Porsche“ vizija, net ir palyginus su moderniais greitosios pagalbos automobiliais, buvo visiškai kitokia. Nors naujosios transporto priemonės vizualiai mažai kuo skyrėsi nuo savo brolių, tačiau jų konstrukcija buvo unikali ir netradicinė. „Porsche“ atsižvelgdama į didžiulį komponentų krūvį, kurie pačiu netinkamiausiu metu gali priversti greitosios pagalbos automobilį sustoti, žmonių gyvybes gelbėti skirtą automobilį aprūpino specialiu moduliu, kurį galima per kelias minutes nuimti nuo vieno automobilio ir sumontuoti ant kito. Be to, ant galinės „Mercedes Benz“ arba „Volkswagen“ automobilių važiuoklės sumontuoti moduliai buvo pritaikyti ir sraigtasparniams, kurie galėtų pakelti modulį ir nuskraidinti į artimiausią ligoninę.
Deja, sportiškų automobilių gamintojos pasiūlyta idėja tuometinei Vokietijos valdžiai pasirodė per brangi ir komplikuota. Nuimami ir keičiami moduliai, pajėgesni varikliai ir tvirtesni pakabos komponentai taip pat nepadėjo įtikinti Vokietijos valdžios atstovų, kurie į greitosios pagalbos automobilius žiūrėjo tik kaip į transporto priemonę, kuri paima ir atveža sužeistus žmones į ligoninę.
„Porsche“ iš viso pagamino dvylika greitosios pagalbos prototipų.