„BMW 750iL Security“ buvo sukurta atsižvelgiant į įvairiausių nepriklausomų ekspertų ir vyriausybių darbuotojų pastabas. Kadangi šarvuotų automobilių segmente daugelį metų karaliavo „Mercedes Benz“, nenuostabu, jog „BMW“ nusprendė įžengti į labai specifinę automobilių rinką.
Vyriausybių vadovams ir kitiems svarbiems asmenims skirta modelio versija nuo standartinių 7 serijos sedanų skyrėsi tuo, jog automobilyje sėdintys keleiviai galėjo nesijaudinti dėl į BMW paleistų kulkų.
Visi automobilio langai ir kėbulo detalės buvo neperšaunami. BMW šį modelį taip pat aprūpindavo „Run-Flat“ tipo padangomis, kurias netgi peršovus, automobilis gali nuvažiuoti tam tikrą atstumą.
Šarvuotas 7 serijos sedanas taip pat turėjo specialią sistemą, kuri leisdavo nuotoliniu būdu užvesti automobilio variklį, atrakinti arba užrakinti dureles.
Šiais laikais šis šarvuotas BMW sedanas atitinka tik kelis tokio tipo automobiliams keliamus reikalavimus. Pavyzdžiui, naujausias BMW markės šarvuotas limuzinas gali atlaikyti „AK 47“ arba „M4“ automatų kulkas.
Tad turėdami progą, pasižiūrėkime į visus BMW specialistų atliktus pakeitimus ir kokiomis išskirtinėmis savybėmis 2000-aisiais pasižymėjo šarvuotas 7 serijos BMW.