• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nesuklysime pasakę, jog kaskart išgirdus kokią nors naujieną iš „Fiat/Chrysler" koncerno vadovo Sergio Marchionne, kuri yra susijusi su „Alfa Romeo", verčia šiek tiek nukreipti dėmesį kitur.
Prieš daugiau kaip dešimt metų, išgirdome pirmą kartą apie grandiozinį markės prikėlimo planą, kuris turėjo atvesti markę į dienos šviesą. Tačiau išvydome tik du naujus modelius, kurie dabar yra palikti beveik likimo valiai iki tol, kol pasirodys visiškai nauji markės modeliai.
Nors pirmasis visiškai naujas markės modelis pasirodė Ženevos automobilių parodoje, tačiau pasak Sergio Marchionne, antrojo nereikės laukti taip ilgai, nes jau šių metų pabaigoje, „Alfa Romeo" su „Fiat" ir „Chrysler" priešakyje sugrįš į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką.

Kaip „Alfa Romeo
Šiuo metu kompanija yra užsibrėžusi tikslą pardavimų rodiklius padidinti iki 300,000 vienetų per metus. Šį rodiklį kompanija žada pasiekti iki 2016 metų, o iki jų liko mažiau negu treji metai. Kyla klausimas kaip kompanija žada tai padaryti?
„Alfa Romeo" senojo žemyno padalinio vadovas Louisas Carlas Vignonas teigia, jog tokį tikslą bus pasiekti pakankamai lengva dėl visiškai naujų modelių, kurie bus parduodami beveik visame pasaulyje. Ponas L.C.Vignonas neslepia entuziazmo, jog šį skaičių būtų galima ir pranokti.
Daugelį metų „Alfa Romeo" yra priklausoma nuo senojo žemyno rinkos, kuri yra pagrindinė šios markės maitintoja. Praeitais metais ši markė pardavė daugiau negu 90 procentų savo pagamintų automobilių būtent Europoje. „Alfa Romeo" vadovai tikina, jog nori šią priklausomybę pažaboti ir susitelkti į kitas pasaulio rinkas. Viena iš jų yra Amerika, kurioje šios markės automobiliai yra taip pat mylimi, kaip ir 1995 metais. Tada paskutinį kartą buvo parduotas naujas „Alfa Romeo" markės modelis Amerikoje.
„Alfa Romeo" atstovai teigia, jog iki 2016 metų, daugiausia markės automobilių bus parduoda Amerikoje, Europoje, Rusijoje.

Raktas į sėkmę


Nors pastaruoju metu daugelis kalba apie sportišką „4C" modelį, tačiau daugeliui markės entuziastų bus įdomiau sužinoti ką TIKRAI išvysime netolimoje ateityje.
Daugiausiai vilčių bus dedama į naujos kartos „Giulia" modelį, kuris yra kuriamas ant tos pačios platformos, kaip ir neseniai pristatytas „Maserati Ghibli". Ką tai reiškia? Jog po ilgos pertraukos, pirkėjai pagaliau gaus kompaktišką sedaną, kuris bus varomas galiniais ratais. Antrasis modelis, kuris bus ne ką mažiau svarbus, yra prabangus vidutinės klasės sedanas, kuris taip pat yra pradėtas kurti ant „Maserati Ghibli" platformos. Šis klasikinės komponuotės sedanas taps tiesioginiu „BMW" 5 serijos ir „Mercedes Benz" E klasės konkurentu. „Alfa Romeo" atstovai tikisi per metus parduoti maždaug 30,000 šio modelio vienetų per metus. Prekyboje šis modelis pasirodys 2015 metais ir kainuos maždaug 55,000 eurų arba maždaug 188,000 litų.

Kaip „Alfa Romeo
2015 metais pasirodys ir mažesnis bei kompaktiškesnis „Giulia" modelis, kuris bus siūlomas su dviem kėbulo tipais : sedano ir universalo. Pagal planą, tai turėtų būti vienas iš tų modelių, kuris sudarys net 20 procentų parduodamų „Alfa Romeo" markės automobilių.
2015 metais taip pat išvysime naujos kartos „Spider" modelį, kurį šiuo metu „Alfa Romeo" kuria su „Mazda" inžinieriais. Paskutinis modelis, kuris įsilies į naują „Alfa Romeo"  modelių gamą yra visureigis. Daugiau negu 4,6 metro ilgio visureigis turėtų tapti vienu populiariausiu markės modeliu Jungtinėse Amerikos Valstijose ir įvairiose Azijos šalyse.

Nesuklysime pasakę, jog kaskart išgirdus kokią nors naujieną iš „Fiat/Chrysler" koncerno vadovo Sergio Marchionne, kuri yra susijusi su „Alfa Romeo", verčia šiek tiek nukreipti dėmesį kitur.
Prieš daugiau kaip dešimt metų, išgirdome pirmą kartą apie grandiozinį markės prikėlimo planą, kuris turėjo atvesti markę į dienos šviesą. Tačiau išvydome tik du naujus modelius, kurie dabar yra palikti beveik likimo valiai iki tol, kol pasirodys visiškai nauji markės modeliai.
Nors pirmasis visiškai naujas markės modelis pasirodė Ženevos automobilių parodoje, tačiau pasak Sergio Marchionne, antrojo nereikės laukti taip ilgai, nes jau šių metų pabaigoje, „Alfa Romeo" su „Fiat" ir „Chrysler" priešakyje sugrįš į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką.

Kaip „Alfa Romeo
Šiuo metu kompanija yra užsibrėžusi tikslą pardavimų rodiklius padidinti iki 300,000 vienetų per metus. Šį rodiklį kompanija žada pasiekti iki 2016 metų, o iki jų liko mažiau negu treji metai. Kyla klausimas kaip kompanija žada tai padaryti?
„Alfa Romeo" senojo žemyno padalinio vadovas Louisas Carlas Vignonas teigia, jog tokį tikslą bus pasiekti pakankamai lengva dėl visiškai naujų modelių, kurie bus parduodami beveik visame pasaulyje. Ponas L.C.Vignonas neslepia entuziazmo, jog šį skaičių būtų galima ir pranokti.
Daugelį metų „Alfa Romeo" yra priklausoma nuo senojo žemyno rinkos, kuri yra pagrindinė šios markės maitintoja. Praeitais metais ši markė pardavė daugiau negu 90 procentų savo pagamintų automobilių būtent Europoje. „Alfa Romeo" vadovai tikina, jog nori šią priklausomybę pažaboti ir susitelkti į kitas pasaulio rinkas. Viena iš jų yra Amerika, kurioje šios markės automobiliai yra taip pat mylimi, kaip ir 1995 metais. Tada paskutinį kartą buvo parduotas naujas „Alfa Romeo" markės modelis Amerikoje.
„Alfa Romeo" atstovai teigia, jog iki 2016 metų, daugiausia markės automobilių bus parduoda Amerikoje, Europoje, Rusijoje.

Raktas į sėkmę


Nors pastaruoju metu daugelis kalba apie sportišką „4C" modelį, tačiau daugeliui markės entuziastų bus įdomiau sužinoti ką TIKRAI išvysime netolimoje ateityje.
Daugiausiai vilčių bus dedama į naujos kartos „Giulia" modelį, kuris yra kuriamas ant tos pačios platformos, kaip ir neseniai pristatytas „Maserati Ghibli". Ką tai reiškia? Jog po ilgos pertraukos, pirkėjai pagaliau gaus kompaktišką sedaną, kuris bus varomas galiniais ratais. Antrasis modelis, kuris bus ne ką mažiau svarbus, yra prabangus vidutinės klasės sedanas, kuris taip pat yra pradėtas kurti ant „Maserati Ghibli" platformos. Šis klasikinės komponuotės sedanas taps tiesioginiu „BMW" 5 serijos ir „Mercedes Benz" E klasės konkurentu. „Alfa Romeo" atstovai tikisi per metus parduoti maždaug 30,000 šio modelio vienetų per metus. Prekyboje šis modelis pasirodys 2015 metais ir kainuos maždaug 55,000 eurų arba maždaug 188,000 litų.

Kaip „Alfa Romeo
2015 metais pasirodys ir mažesnis bei kompaktiškesnis „Giulia" modelis, kuris bus siūlomas su dviem kėbulo tipais : sedano ir universalo. Pagal planą, tai turėtų būti vienas iš tų modelių, kuris sudarys net 20 procentų parduodamų „Alfa Romeo" markės automobilių.
2015 metais taip pat išvysime naujos kartos „Spider" modelį, kurį šiuo metu „Alfa Romeo" kuria su „Mazda" inžinieriais. Paskutinis modelis, kuris įsilies į naują „Alfa Romeo"  modelių gamą yra visureigis. Daugiau negu 4,6 metro ilgio visureigis turėtų tapti vienu populiariausiu markės modeliu Jungtinėse Amerikos Valstijose ir įvairiose Azijos šalyse.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų