Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nesuklysime pasakę, jog kaskart išgirdus kokią nors naujieną iš „Fiat/Chrysler" koncerno vadovo Sergio Marchionne, kuri yra susijusi su „Alfa Romeo", verčia šiek tiek nukreipti dėmesį kitur.
Prieš daugiau kaip dešimt metų, išgirdome pirmą kartą apie grandiozinį markės prikėlimo planą, kuris turėjo atvesti markę į dienos šviesą. Tačiau išvydome tik du naujus modelius, kurie dabar yra palikti beveik likimo valiai iki tol, kol pasirodys visiškai nauji markės modeliai.
Nors pirmasis visiškai naujas markės modelis pasirodė Ženevos automobilių parodoje, tačiau pasak Sergio Marchionne, antrojo nereikės laukti taip ilgai, nes jau šių metų pabaigoje, „Alfa Romeo" su „Fiat" ir „Chrysler" priešakyje sugrįš į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką.
Šiuo metu kompanija yra užsibrėžusi tikslą pardavimų rodiklius padidinti iki 300,000 vienetų per metus. Šį rodiklį kompanija žada pasiekti iki 2016 metų, o iki jų liko mažiau negu treji metai. Kyla klausimas kaip kompanija žada tai padaryti?
„Alfa Romeo" senojo žemyno padalinio vadovas Louisas Carlas Vignonas teigia, jog tokį tikslą bus pasiekti pakankamai lengva dėl visiškai naujų modelių, kurie bus parduodami beveik visame pasaulyje. Ponas L.C.Vignonas neslepia entuziazmo, jog šį skaičių būtų galima ir pranokti.
Daugelį metų „Alfa Romeo" yra priklausoma nuo senojo žemyno rinkos, kuri yra pagrindinė šios markės maitintoja. Praeitais metais ši markė pardavė daugiau negu 90 procentų savo pagamintų automobilių būtent Europoje. „Alfa Romeo" vadovai tikina, jog nori šią priklausomybę pažaboti ir susitelkti į kitas pasaulio rinkas. Viena iš jų yra Amerika, kurioje šios markės automobiliai yra taip pat mylimi, kaip ir 1995 metais. Tada paskutinį kartą buvo parduotas naujas „Alfa Romeo" markės modelis Amerikoje.
„Alfa Romeo" atstovai teigia, jog iki 2016 metų, daugiausia markės automobilių bus parduoda Amerikoje, Europoje, Rusijoje.
Nesuklysime pasakę, jog kaskart išgirdus kokią nors naujieną iš „Fiat/Chrysler" koncerno vadovo Sergio Marchionne, kuri yra susijusi su „Alfa Romeo", verčia šiek tiek nukreipti dėmesį kitur.
Prieš daugiau kaip dešimt metų, išgirdome pirmą kartą apie grandiozinį markės prikėlimo planą, kuris turėjo atvesti markę į dienos šviesą. Tačiau išvydome tik du naujus modelius, kurie dabar yra palikti beveik likimo valiai iki tol, kol pasirodys visiškai nauji markės modeliai.
Nors pirmasis visiškai naujas markės modelis pasirodė Ženevos automobilių parodoje, tačiau pasak Sergio Marchionne, antrojo nereikės laukti taip ilgai, nes jau šių metų pabaigoje, „Alfa Romeo" su „Fiat" ir „Chrysler" priešakyje sugrįš į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką.
Šiuo metu kompanija yra užsibrėžusi tikslą pardavimų rodiklius padidinti iki 300,000 vienetų per metus. Šį rodiklį kompanija žada pasiekti iki 2016 metų, o iki jų liko mažiau negu treji metai. Kyla klausimas kaip kompanija žada tai padaryti?
„Alfa Romeo" senojo žemyno padalinio vadovas Louisas Carlas Vignonas teigia, jog tokį tikslą bus pasiekti pakankamai lengva dėl visiškai naujų modelių, kurie bus parduodami beveik visame pasaulyje. Ponas L.C.Vignonas neslepia entuziazmo, jog šį skaičių būtų galima ir pranokti.
Daugelį metų „Alfa Romeo" yra priklausoma nuo senojo žemyno rinkos, kuri yra pagrindinė šios markės maitintoja. Praeitais metais ši markė pardavė daugiau negu 90 procentų savo pagamintų automobilių būtent Europoje. „Alfa Romeo" vadovai tikina, jog nori šią priklausomybę pažaboti ir susitelkti į kitas pasaulio rinkas. Viena iš jų yra Amerika, kurioje šios markės automobiliai yra taip pat mylimi, kaip ir 1995 metais. Tada paskutinį kartą buvo parduotas naujas „Alfa Romeo" markės modelis Amerikoje.
„Alfa Romeo" atstovai teigia, jog iki 2016 metų, daugiausia markės automobilių bus parduoda Amerikoje, Europoje, Rusijoje.