Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Visos čia pateiktos nuotraukos buvo padarytos per neseniai vykusį „Time to Attack" renginį Malaizijoje, kur stance stiliaus automobiliai tarpusavyje pešėsi dėl žiūrovų dėmesio. O automobilių paradas užvedė minią, kuri audringai pasitiko „plaukiančius" asfaltu automobilius. Šis stilius kurį laiką jau dominuoja Europoje, JAV ir Japonijoje. Malaizijoje šis stilius tik įsibėgėja ir sparčiai plečiasi. Kasdien čia atsiranda vis daugiau automobilių, savo žemumu galinčių sutraiškyti net skruzdėles.
Taip „stovintis" automobilis ne tik atkreipia dėmesį, be papildomos juoko dozės, važiuojant mieste, bet ir atrodo išskirtinai. Automobilio važiavimas tampa elegantiškas ir gražus. Nepalyginsi su standartinio automobilio nuobodžiu riedėjimu. „Stance" stiliaus automobiliai dabar tvirtai stovi ant aukščiausios automobilių mados pakopos.
Stovintys šio tokie automobiliai atrodo puikiai, važiuodami dar šauniau (!). Atsiduodant šiam stiliui reikia aukotis, spausti automobilį prie kelio kiek tik leidžia galimybės. O geriausi iš geriausių stengiasi iš ties daug, neapsiribojama tik sužeminimo komplektais. Iš automobilio spaudžiamas „maksimumas", ratai pasineria į arkas, išsiverčia į šonus kiek leidžia kėbulas ir dar daugiau.
Norintys pasidaryti plačius savo automobilius žmones „žaidžia" su 9 - 13 colių platumo ratlankiais. Ekstremaliai platūs ratai dažniausiai būna platinti metaliniai „skardinukai" arba ardomi ratlankiai su perdaryta milžiniška palange. Ir jokie save gerbiantys platūs ratai neapsieina be užtemptų padangų (stretched). O jei per platūs ratai nepakankamai gerai telpa, tokiu atveju belieka važiuoti kol „perteklinė guma" nuo padangų nusitrins ir viskas bus gerai. Toks automobilių stilius taip pat gera prevencinė priemonė, automobiliai gali tik lėtai „kruizinti" gatvėmis, o ne „draguoti" nuo kiekvienos sankryžos. O ir gretai važiuodamas su tokiu automobiliu neperteiksi šio stiliaus esmės.
„Stanced" stiliaus automobiliams kaip oras privalomas maksimalus žemumas. Pasirinkimo kaip tai padaryti nėra daug arba dediesi koiloverius arba orinę pakabą. Su koiloveriais galima susilaukti daugiau pripažinimo, kadangi važiuoji reguliariai žemas. Kita situacija su „ant oro" važinėjančiais „tiuneriais" pastarieji eina saugesniu keliu ir tokie automobiliai emocijų važiuodami sukelia mažiau (jeigu mašina kilstelėta). Kadangi nereikia jiems išvenginėti kelio nelygumų, duobių, provėžų ar „gulinčių policininkų". Taip pat važiuojant iš taško A į tašką B, nereikia rinktis mažiausiai duobių turintį maršrutą ar apsisukinėjant „tarkuoti" arkas.
Bet orinė pakaba turi rimtų pliusų, prieš koiloverius. Išvengi ne tik visų kelio nelygumų, galinčių deformuoti automobilio kėbulą, gali naudotis praktiškai visais keliais ir nepartrenkti katės iššokančios tiesiai po ratais. Norint nusistatyti maršrutui norimą mašinos aukštį tereikia paspausti mygtuką. Tačiau tai brangus malonumas, toks patobulinimas greitu metu nežada būti pigus ir pardavinėjamas ant kiekvieno kampo.
Dabartinės automobilių mados smarkiai pasikeitė, kas prieš 10 metų atrodė neįdomu ar net kvaila, tapo populiariausiu dalyku. Kaip ir visais laikais automobilių puoselėtojai mėgo savo metalinius „bičiulius" paversti šiek tiek panašius į save. Tai yra, išreikšti savo asmenybę ir požiūrį per automobilį. Per pastarąjį dešimtmetį, nuo entuziastų automobilių „nukrito" įvairūs gremėzdiški aerodinaminiai „patobulinimai", nebematyt ir daugybės lempučių šviečiančių iš apačios ar per didelių chromuotų ratų. Dabar save išreiški „pastatydamas" automobilį žemai, su šiokiu tokiu ratų išvirtimu, plačiais ratais, bei minimaliais stiliaus akcentais.
*nuotraukos - „trafficmagonline"
Visos čia pateiktos nuotraukos buvo padarytos per neseniai vykusį „Time to Attack" renginį Malaizijoje, kur stance stiliaus automobiliai tarpusavyje pešėsi dėl žiūrovų dėmesio. O automobilių paradas užvedė minią, kuri audringai pasitiko „plaukiančius" asfaltu automobilius. Šis stilius kurį laiką jau dominuoja Europoje, JAV ir Japonijoje. Malaizijoje šis stilius tik įsibėgėja ir sparčiai plečiasi. Kasdien čia atsiranda vis daugiau automobilių, savo žemumu galinčių sutraiškyti net skruzdėles.
Taip „stovintis" automobilis ne tik atkreipia dėmesį, be papildomos juoko dozės, važiuojant mieste, bet ir atrodo išskirtinai. Automobilio važiavimas tampa elegantiškas ir gražus. Nepalyginsi su standartinio automobilio nuobodžiu riedėjimu. „Stance" stiliaus automobiliai dabar tvirtai stovi ant aukščiausios automobilių mados pakopos.
Stovintys šio tokie automobiliai atrodo puikiai, važiuodami dar šauniau (!). Atsiduodant šiam stiliui reikia aukotis, spausti automobilį prie kelio kiek tik leidžia galimybės. O geriausi iš geriausių stengiasi iš ties daug, neapsiribojama tik sužeminimo komplektais. Iš automobilio spaudžiamas „maksimumas", ratai pasineria į arkas, išsiverčia į šonus kiek leidžia kėbulas ir dar daugiau.
Norintys pasidaryti plačius savo automobilius žmones „žaidžia" su 9 - 13 colių platumo ratlankiais. Ekstremaliai platūs ratai dažniausiai būna platinti metaliniai „skardinukai" arba ardomi ratlankiai su perdaryta milžiniška palange. Ir jokie save gerbiantys platūs ratai neapsieina be užtemptų padangų (stretched). O jei per platūs ratai nepakankamai gerai telpa, tokiu atveju belieka važiuoti kol „perteklinė guma" nuo padangų nusitrins ir viskas bus gerai. Toks automobilių stilius taip pat gera prevencinė priemonė, automobiliai gali tik lėtai „kruizinti" gatvėmis, o ne „draguoti" nuo kiekvienos sankryžos. O ir gretai važiuodamas su tokiu automobiliu neperteiksi šio stiliaus esmės.
„Stanced" stiliaus automobiliams kaip oras privalomas maksimalus žemumas. Pasirinkimo kaip tai padaryti nėra daug arba dediesi koiloverius arba orinę pakabą. Su koiloveriais galima susilaukti daugiau pripažinimo, kadangi važiuoji reguliariai žemas. Kita situacija su „ant oro" važinėjančiais „tiuneriais" pastarieji eina saugesniu keliu ir tokie automobiliai emocijų važiuodami sukelia mažiau (jeigu mašina kilstelėta). Kadangi nereikia jiems išvenginėti kelio nelygumų, duobių, provėžų ar „gulinčių policininkų". Taip pat važiuojant iš taško A į tašką B, nereikia rinktis mažiausiai duobių turintį maršrutą ar apsisukinėjant „tarkuoti" arkas.
Bet orinė pakaba turi rimtų pliusų, prieš koiloverius. Išvengi ne tik visų kelio nelygumų, galinčių deformuoti automobilio kėbulą, gali naudotis praktiškai visais keliais ir nepartrenkti katės iššokančios tiesiai po ratais. Norint nusistatyti maršrutui norimą mašinos aukštį tereikia paspausti mygtuką. Tačiau tai brangus malonumas, toks patobulinimas greitu metu nežada būti pigus ir pardavinėjamas ant kiekvieno kampo.
Dabartinės automobilių mados smarkiai pasikeitė, kas prieš 10 metų atrodė neįdomu ar net kvaila, tapo populiariausiu dalyku. Kaip ir visais laikais automobilių puoselėtojai mėgo savo metalinius „bičiulius" paversti šiek tiek panašius į save. Tai yra, išreikšti savo asmenybę ir požiūrį per automobilį. Per pastarąjį dešimtmetį, nuo entuziastų automobilių „nukrito" įvairūs gremėzdiški aerodinaminiai „patobulinimai", nebematyt ir daugybės lempučių šviečiančių iš apačios ar per didelių chromuotų ratų. Dabar save išreiški „pastatydamas" automobilį žemai, su šiokiu tokiu ratų išvirtimu, plačiais ratais, bei minimaliais stiliaus akcentais.
*nuotraukos - „trafficmagonline"