• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektra valdomos sėdynės - neatsiejama šiuolaikinių automobilių dalis. Beveik kiekvienas modernus automobilis gali pasiūlyti jūsų sėdimąją padėti ne ant mechaninės, bet ant elektra valdomos sėdynės. Vieno mygtuko paspaudimas ir Jūs judate į priekį, atgal, aukštyn arba žemyn.
Kaip bebūtų keista, tačiau elektra valdomos sėdynės nėra pakankamai šviežias išradimas automobilių pramonėje. Nors jos masinėje gamyboje buvo pradėtos naudoti prieš maždaug porą dešimtmečių, tačiau pirmosios elektra valdomos sėdynės pasirodė šešto dešimtmečio viduryje, o tiksliau - 1955 metais „Ford Thunderbird“ automobilyje. Ir tai buvo ne viename, bet šešiomis kryptimis veikiančios elektra valdomos sėdynės. Visai kaip moderniuose automobiliuose.



Jungtinių Valstijų automobilių pramonė labai retai atsidurdavo inovacijų apsuptyje. Didžiąją dalį naujovių sukurdavo europietiškų automobilių gamintojai, o po jų naujus išradimus savo kūriniuose pritaikydavo ir kitų šalių pramonė. Tačiau JAV automobilių pramonė nuolatos garsėdavo dėl komforto įrangos naujovių.
Pirmoji elektra valdoma sėdynė buvo valdoma šešiomis kryptimis, tačiau ji neturėjo modernioms sėdynėms būdingos atminties kortelės, kuri įsimindavo jūsų arba jūsų žmonos nustatytą sėdynės poziciją. Ar šį trūkumą pašalino europiečiai? Tikrai ne. Tai 1981 metais padarė „Cadillac“, o vėliau ir „Mercedes Benz“.
Šiuolaikiniai automobiliai gali pasigirti ne sėdynėmis, bet didžiausiais sostais. Pavyzdžiui, į pirmąjį „Bentley“ visureigį montuojamos 22 krypčių elektrinės sėdynės. Vairuotojas gali keisti ne tik sėdynės aukštį, bet ir jos kietumą, minkštumą, šoninį prilaikymą ir net viršutinio atlošo padėtį.
Rekordas šiuo metu priklauso naujos kartos „Lincoln Continental“, kuriame montuojamos sėdynės, kurios leidžia vairuotojui keisti 30 įvairiausių parametrų.

GALERIJA


Elektra valdomos sėdynės - neatsiejama šiuolaikinių automobilių dalis. Beveik kiekvienas modernus automobilis gali pasiūlyti jūsų sėdimąją padėti ne ant mechaninės, bet ant elektra valdomos sėdynės. Vieno mygtuko paspaudimas ir Jūs judate į priekį, atgal, aukštyn arba žemyn.
Kaip bebūtų keista, tačiau elektra valdomos sėdynės nėra pakankamai šviežias išradimas automobilių pramonėje. Nors jos masinėje gamyboje buvo pradėtos naudoti prieš maždaug porą dešimtmečių, tačiau pirmosios elektra valdomos sėdynės pasirodė šešto dešimtmečio viduryje, o tiksliau - 1955 metais „Ford Thunderbird“ automobilyje. Ir tai buvo ne viename, bet šešiomis kryptimis veikiančios elektra valdomos sėdynės. Visai kaip moderniuose automobiliuose.



Jungtinių Valstijų automobilių pramonė labai retai atsidurdavo inovacijų apsuptyje. Didžiąją dalį naujovių sukurdavo europietiškų automobilių gamintojai, o po jų naujus išradimus savo kūriniuose pritaikydavo ir kitų šalių pramonė. Tačiau JAV automobilių pramonė nuolatos garsėdavo dėl komforto įrangos naujovių.
Pirmoji elektra valdoma sėdynė buvo valdoma šešiomis kryptimis, tačiau ji neturėjo modernioms sėdynėms būdingos atminties kortelės, kuri įsimindavo jūsų arba jūsų žmonos nustatytą sėdynės poziciją. Ar šį trūkumą pašalino europiečiai? Tikrai ne. Tai 1981 metais padarė „Cadillac“, o vėliau ir „Mercedes Benz“.
Šiuolaikiniai automobiliai gali pasigirti ne sėdynėmis, bet didžiausiais sostais. Pavyzdžiui, į pirmąjį „Bentley“ visureigį montuojamos 22 krypčių elektrinės sėdynės. Vairuotojas gali keisti ne tik sėdynės aukštį, bet ir jos kietumą, minkštumą, šoninį prilaikymą ir net viršutinio atlošo padėtį.
Rekordas šiuo metu priklauso naujos kartos „Lincoln Continental“, kuriame montuojamos sėdynės, kurios leidžia vairuotojui keisti 30 įvairiausių parametrų.

GALERIJA


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų