Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Porsche 911 GT3“ automobilių sporto pasaulyje laikomas bene pačiu idealiausiu, lenktynėms skirtu įrankiu.
Stiprus gamintojo palaikymas bei tik „Porsche“ automobiliams būdingos valdymo savybės turi didžiulį gerbėjų būrį visame pasaulyje, tačiau šį kartą ne apie tai.
Šį kartą turėsite progą susipažinti su „Circle K Racing Team” komandos automobiliu – „Porsche 911 GT3 Cup“.
„Automobilyje nėra tradicinių termostatų ar ventiliatorių, kurie aušintų variklį. Todėl automobilis negali stovėti ar važiuoti su atidarytomis angomis“, – daugeliui negirdėtą detalę pabrėžia Ignas Gelžinis.
„Priėjimas prie variklio – nėra pats geriausias, tad norint atlikti rimtesniu darbus, visuomet reikia išimtis variklį“, – dar vieną faktą atskleidžia lenktynininkas.
Daugiau įdomių faktų sužinosite vaizdo įraše.
„Porsche 911 GT3“ automobilių sporto pasaulyje laikomas bene pačiu idealiausiu, lenktynėms skirtu įrankiu.
Stiprus gamintojo palaikymas bei tik „Porsche“ automobiliams būdingos valdymo savybės turi didžiulį gerbėjų būrį visame pasaulyje, tačiau šį kartą ne apie tai.
Šį kartą turėsite progą susipažinti su „Circle K Racing Team” komandos automobiliu – „Porsche 911 GT3 Cup“.
„Automobilyje nėra tradicinių termostatų ar ventiliatorių, kurie aušintų variklį. Todėl automobilis negali stovėti ar važiuoti su atidarytomis angomis“, – daugeliui negirdėtą detalę pabrėžia Ignas Gelžinis.
„Priėjimas prie variklio – nėra pats geriausias, tad norint atlikti rimtesniu darbus, visuomet reikia išimtis variklį“, – dar vieną faktą atskleidžia lenktynininkas.
Daugiau įdomių faktų sužinosite vaizdo įraše.