Puikus to pavyzdys – BMW kompanijos sprendimas pasiūlyti šildomų sėdynių prenumeratą arba „Mercedes-Benz“ pasiūlymas už fiksuotą metinį mokestį pasiūlyti geresnes elektra varomų automobilių eksploatacines savybes. „Cadillac“ taip pat po bandomojo laikotarpio reikalauja pažangią automatinę greičio, atstumo ir juostų palaikymo sistemą „Super Cruise“.
Toks gamintojų elgesys neprasprūdo pro dviejų Naujojo Džersio generalinės asamblėjos narių akis. Rugsėjo mėnesį Paulas Moriarty ir Joe Danielsenas pateikė įstatymo projektą Nr. 4519, kuriuo siekiama uždrausti automobilių gamintojams pardavinėti komforto įrangos prenumeratas, jeigu siūlomų fnkcijų įranga jau yra įdiegta automobilyje.
Kadangi kai kurios prenumeratos formos yra tikslingos, atsižvelgiant į tai, kad automobilių gamintojas, platintojas ar trečioji šalis teikėjas patiria papildomų išlaidų, susijusių su tam tikros paslaugos teikimu, įstatymo projekte joms numatyta išimtis. T. y. už nuolat atnaujinamą turinį arba nuolat tobulinamas funkcijas, kurios teikiamos prenumeratos forma, būtų galima imti mokestį.
Įstatymo projektu siekiama kovoti su nereikalingomis prenumeratomis, todėl jame nenagrinėjami vienkartiniai mokėjimai, skirti tam tikrai funkcijai atrakinti. Taigi klientas gali įsigyti automobilį be funkcijos, bet vėliau ją pridėti už vienkartinę įmoką, jei vis dėlto norės ja naudotis. Jei būsimas įstatymas įsigalios, jis neužkirs kelio papildomiems mokėjimams už automobilius, tačiau galėtų padėti atrinkti pačius nereikalingiausius.