Galiausiai NHTSA 2018 m. paskelbė pranešimą apie siūlomą taisyklių rengimą po to, kai Nacionalinė transporto saugos valdyba atliko tyrimą ir nustatė, kad vyriausybė neturėtų aktyviai riboti priekinių žibintų sistemų, kurios, kaip įrodyta, yra naudingos saugai. Dabar pagaliau šis procesas baigtas.
NHTSA galėjo paprasčiausiai perimti Europos standartus, kurie buvo priimti 2006 m. ir taikomi šiems prisitaikantiems žibintams. Tačiau Europoje naujų transporto priemonių tipai yra patvirtinami, kitaip nei JAV, kur gamintojai patys patvirtina, kad jų nauji gaminiai atitinka reikalaujamas taisykles. NHTSA teigia, kad Europos adaptyviųjų ilgųjų šviesų žibintų tipo patvirtinimo proceso dalis, susijusi su bandymais kelyje, yra pernelyg subjektyvi.
Vietoj to NHTSA rėmėsi 2016 m. paskelbta SAE International rekomenduojama praktika, kuria remdamasi NHTSA parengė naująsias taisykles.