Vakar komanda sugrąžino dėl tempimo į Džedos miestą nuimtas lenktyninio automobilio dalis į vietas, apklijavo kėbulą reikiamais Dakaro dalyvius simbolizuojančiais lipdukais, atsiėmė ir įmontavo būtinąsias saugos bei sekimo sistemų įrangas, o Dakaro pankais vadinamas Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas, po 48 valandas trukusios saviizoliacijos, galėjo išbandyti savo automobilį sportiniu režimu testams skirtoje trasoje.
Šiandien visą trasoje sugeneruotą euforiją reikėjo nustumti šalin ir susikaupti norint susidoroti su paskutiniąja kliūtimi, skiriančia komanda nuo pilnateisių Dakaro dalyvių statuso.
Administraciniai formalumai, po jų sekusi iš organizatorių atsiimtos saugos ir sekimo įrangos sumontavimo patikra, o galiausiai ir techninė komisija buvo įveikti sėkmingai, o lenktyninis automobilis, pastatytas į bivuaką, kuriame technika ilsėsis rytoj laukiančių 11 kilometrų atidaromojo greičio ruožo - prologo - ir podiumo ceremonijos.
„Būna momentų, kai seną, bet jau daug metų patikrintą automobilį, turėti laiko sąnaudų prasme, apsimoka ir šiandieninė greita techninė patikra - tikras to įrodymas. Daug greičiau susitvarkėme visus formalumus, nes visi viską žino. Vyriausiasis teisėjas, pats asmeniškai mūsų automobilį tikrino keturis kartus, todėl kiekvieną detalę po mūsų kėbulu jis žino atmintinai, o dar pridėkime ir tai, kad tokį modelį, kaip mūsų, žino visi“, – pasakojo džiugiai nusiteikęs lenktynininkas Antanas Juknevičius, vėlų penktadienio vakarą su komanda įveikęs visus formalumus ir dalyvio kortelėje surinkęs visus reikalingus antspaudus.
2021-ųjų Dakaro ralis sausio 3-15 dienomis antrą kartą vyks Saudo Arabijoje. KREDA komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs ir visus savo 10 Dakarų finišavęs sportininkas iš Lietuvos.
Lenktynininkas tris kartus pagerino Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-aisiais A. Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio Legenda.