Daugelyje pasaulio šalių žodžiai „sportinis“ ir „krovininis“ kalbant apie automobilius yra sunkiai suderinami. Tiesa, yra keletas labai įdomių išimčių, ryškiausia iš kurių be abejonės yra Australija. Žaliajame žemyne vietinis „Ford“ padalinys ketvirto praėjusio amžiaus dešimtmečio pradžioje netgi sukūrė naują praktiško kupė koncepciją, kurią iki šių dienų plėtoja kartu su „General Motors“ atšaka „Holden“ ir garsiais jų „Ute“ pikapais.
„Honda Sports Ute“ dizaino projektas (nuotr. Danielio Pearsono)
Bene populiariausias šio segmento modelis už Australijos ribų yra Šiaurės Amerikoje šešto dešimtmečio pabaigoje pasirodęs „Chevrolet El Camino“. Trumpai tariant, universalus kupė yra lengvasis automobilis su dvejomis durimis ir atviru krovinių skyriumi, sukonstruotas paliekant vientisą kėbulą ir tuo pačiu siekiant kompromiso tarp praktiškumo ir dinamiško charakterio.
„Honda Sports Ute“ dizaino projektas (nuotr. Danielio Pearsono)
Būtent tokia mintimi vadovaudamasis savo projekto linijas brėžė ir trečius metus Jungtinėje Karalystėje dizainą studijuojantis Danielis Pearsonas. Konceptas, pavadintas tiesiog „Honda Sports Ute“ yra maždaug 4,7 m ilgio, o jo ratų bazė siekia įspūdingus 3,025 mm. Europiečio akiai modelio stilius atrodo labai neįprastas, tiesa, įkvėpimą kūrėjui suteikusios NSX kupė linijos yra lengvai atpažįstamos.
„Honda Sports Ute“ dizaino projektas (nuotr. Danielio Pearsono)
Kaip projekto pristatyme internete rašo pats D. Pearsonas, automobilis sumanytas taip, kad būtų „viskas viename“ ir apimtų tiek sportinio, tiek ir krovininio automobilio privalumus. Toks neįprastas sumanymas studentui kilo iš asmeninės patirties, anot jo, pačiam vairuojant dvivietį sportinį automobilį dažnai kyla neviltis, kuomet prireikia daugiau erdvės bagažui.
„Honda Sports Ute“ dizaino projektas (nuotr. Danielio Pearsono)
Galinis bortas tokiame automobilyje būtų paprastai atidaromas, idant palengvėtų patekimas į bagažo skyrius. Gale specialiais spaustukais gali būti tvirtinamas prispaudimą prie kelio važiuojant dideliu greičiu suteikiantis oro aptakas. Pagal konstrukciją, automobilio priekyje turėtų būti patalpintas 2,0 litrų turbokompresorinis „VTEC“ variklis su elektroniniu slėgio reguliatoriumi. Didžiausia motoro išvystoma 300 AG galia perduodama galiniams ratams.