Pernai lapkritį paaiškėjo, kad į automobilių pramonę žengia ne tik „Xiaomi“, bet ir kitas Kinijos technologijų milžinas – „Huawei“. Bendradarbiaudama su automobilių gamintoju „JAC Group“, ši kompanija sukūrė naują prekių ženklą „Maextro“. Pirmasis jo modelis – S800 – akivaizdžiai taikosi į prabangių automobilių segmentą ir siekia sudaryti konkurenciją gerai žinomiems prekės ženklams.
Vien šio modelio pavadinimas – „S800“ – sufleruoja sąsajas su „Mercedes-Benz“ modelių nomenklatūra, o automobilio dizaino sprendimai akivaizdžiai primena „Maybach“ liniją.
Gamintojas pabrėžia, kad „Maextro S800“ buvo sukurtas atsižvelgiant į išrankiausių klientų poreikius. Salone bus naudojamos aukštos kokybės medžiagos, įskaitant tikrą medį ir metalą. Be to, automobilis bus aprūpintas trečiojo lygio autonominio vairavimo sistema, leidžiančia tam tikrose situacijose visiškai perleisti automobilio valdymą technologijoms ir atitraukti rankas nuo vairo.
Nepaisant prabangiam segmentui būdingo dizaino, „Maextro S800“ techniniai sprendimai kelia nemažai klausimų. Tokio kalibro automobiliuose įprasta matyti didelės galios jėgaines, kurios užtikrintų ne tik komfortą, bet ir įspūdingą dinamiką.
Elektrinė modelio versija galės turėti dviejų arba trijų elektros variklių konfigūraciją. Versija, turinti du elektros variklius, naudos 218 AG galios elektros motorą priekinėje ašyje ir 313 AG galios motorą galinėje ašyje.
Tuo tarpu galingesnė versija, su trim elektros varikliais, priekinėje ašyje naudos tokį patį 218 AG galios motorą, o štai galinėje ašyje bus net du, po 323 AG generuojantys elektros varikliai.
Tačiau didžiausias elektrinės versijos trūkumas – itin nedidelė baterijos talpa. Vos 63,26 kWh baterija, beveik tris tonas sveriančiam begemotui yra neadekvačiai maža, todėl realus nuvažiuojamas atstumas nebus didelis.
Ne ką įspūdingesnė ir benzininė versija. Joje naudojamas 1,5 litro benzininis, keturių cilindrų variklis, išvystantis 156 AG, atliks generatoriaus vaidmenį ir tiesiogiai automobilio ratų nesuks.
Vietoje to, benzininio variklio energija bus tiekiama elektros motorams, kurie bus atsakingi už automobilio judėjimą į priekį. Šios hibridinės sistemos veikimo principas yra kone identiškas „Nissan e-Power“ technologijai, kuria šiandien gali mėgautis „Nissan Qashqai“ ar „Nissan X-Trail“ modelių savininkai.
Dar viena potenciali kliūtis – automobilio kaina. Kinijos gamintojai dažnai pabrėžia savo modelių kainos pranašumą prieš europietiškus konkurentus, tačiau „Maextro S800“ šio privalumo nepasiūlys. „S800“ planuoja tiesiogiai konkuruoti su „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ modeliais.
Bazinė „S800“ versija kainuos apie 1 mln. juanių (maždaug 130 000 eurų), o galingiausia modifikacija su trim elektros varikliais atsieis net 1,5 mln. juanių (apie 195 000 eurų).