Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Drifto varžybos per daugelį metų evoliucionavo neįtikėtinu greičiu. Japonijoje atsiradęs sportas išplito, kaip virusas per visą platų pasaulį.
Gaila, jog laikui bėgant, varžybose dalyvaujantys automobiliai turi labai ką bendro su serijiniais automobiliais.
Jungtinėse Amerikos Valstijose organizuojamose „Formula Drift“ varžybose, beveik visi dalyviai važiuoja su galingais V formos 8 cilindrų varikliais, kurie implantuoti į kultinius japoniškus, galiniais ratais varomus automobilius. Bet kam reikia tiek vargintis ir perdarinėti japonišką automobilį, kai galima pasirinkti iš didžiulės galiniais ratais varomų automobilių paletės. Atsakymas paprastas - dalyviai nori priminti iš kur ir nuo ko šis sportas prasidėjo. Galiausiai driftas nebūtų toks koks yra dabar, jeigu nebūtų kultinių „Mazda“, „Nissan“ ar „Toyota“ automobilių su galiniais varomaisiais ratais.
Kalvinas Vanas yra profesionalus drifteris, kuris turi dalelę šio sporto istorijos. Tai nuotraukose matoma „RX-7“. Automobilis yra identiškas „D1 Grand Prix“ „street style“ automobiliui, kuris kadaise varžėsi Japonijoje. Vaikinas šį automobilį nusipirko, kai 2003 metais per „D1“ šonaslydžio varžybas sudaužė tokį pat modelį. Dabartinė „Mazda“ buvo padaryta tokia, kad būtų panaši į 2005 metais Japonijoje besivaržančius „street" klasės „drifto“ automobilius.
Tai yra gatvei skirtas automobilis su atitinkamais patobulinimais, kurie leidžia slysti šonu. Tokie automobiliai turėjo neperdarytus kėbulus, originalią salono panelę, patobulintus originalius variklius, kurie privalėjo atlaikyti varžybas nesugedę.
Kalvinas pats važiuoja „Formula Drift“ varžybose, tačiau ši „Mazda“ savo nosies ten dar nekišo. Jeigu pavestų jo turimas „Falken Nissan RPS13“ arba „Infinity G35“, Kalvinas į trasą išvažiuotų su šiuo „RX-7".
Vaikinas pripažįsta, jog norint išlaikyti tokį automobilio stilių ir autentišką kilmę bei tuo pačiu būti pajėgiam čempionate yra be galo sunku. Norint šiais laikais išlikti tarp geriausiųjų, privalai išpjauti visą įmanomą metalą iš automobilio konstrukcijos (siekiant maksimalaus svorio sumažinimo), turėti daugiau nei 600 arklio galių (štai kodėl dažnas turi V8 variklius), beprotiškai plačiai išsisukančius priekinius ratus, modifikuotą pakabą ir ratų geometriją. Po tokių pokyčių, bet koks automobilis praranda savo „sielą“ ir važiuoji tik dėl žiūrovų bei rezultatų, bet ne dėl savęs.
Kalvinas pripažįsta, kad „Formula Drift“ yra spektaklis skirtas žiūrovams, kuriame juos linksmina viena už kitą lengvesni ir galingesni automobiliai formuojantys milžiniškus dūmų debesis su galiniais ratais. O tokie automobiliai, kaip jo „Mazda“, puoselėjantys driftingo ištakas, šiuo metu nepageidaujami didžiojoje scenoje.
*šaltinis – „CaniBeat“
Drifto varžybos per daugelį metų evoliucionavo neįtikėtinu greičiu. Japonijoje atsiradęs sportas išplito, kaip virusas per visą platų pasaulį.
Gaila, jog laikui bėgant, varžybose dalyvaujantys automobiliai turi labai ką bendro su serijiniais automobiliais.
Jungtinėse Amerikos Valstijose organizuojamose „Formula Drift“ varžybose, beveik visi dalyviai važiuoja su galingais V formos 8 cilindrų varikliais, kurie implantuoti į kultinius japoniškus, galiniais ratais varomus automobilius. Bet kam reikia tiek vargintis ir perdarinėti japonišką automobilį, kai galima pasirinkti iš didžiulės galiniais ratais varomų automobilių paletės. Atsakymas paprastas - dalyviai nori priminti iš kur ir nuo ko šis sportas prasidėjo. Galiausiai driftas nebūtų toks koks yra dabar, jeigu nebūtų kultinių „Mazda“, „Nissan“ ar „Toyota“ automobilių su galiniais varomaisiais ratais.
Kalvinas Vanas yra profesionalus drifteris, kuris turi dalelę šio sporto istorijos. Tai nuotraukose matoma „RX-7“. Automobilis yra identiškas „D1 Grand Prix“ „street style“ automobiliui, kuris kadaise varžėsi Japonijoje. Vaikinas šį automobilį nusipirko, kai 2003 metais per „D1“ šonaslydžio varžybas sudaužė tokį pat modelį. Dabartinė „Mazda“ buvo padaryta tokia, kad būtų panaši į 2005 metais Japonijoje besivaržančius „street" klasės „drifto“ automobilius.
Tai yra gatvei skirtas automobilis su atitinkamais patobulinimais, kurie leidžia slysti šonu. Tokie automobiliai turėjo neperdarytus kėbulus, originalią salono panelę, patobulintus originalius variklius, kurie privalėjo atlaikyti varžybas nesugedę.
Kalvinas pats važiuoja „Formula Drift“ varžybose, tačiau ši „Mazda“ savo nosies ten dar nekišo. Jeigu pavestų jo turimas „Falken Nissan RPS13“ arba „Infinity G35“, Kalvinas į trasą išvažiuotų su šiuo „RX-7".
Vaikinas pripažįsta, jog norint išlaikyti tokį automobilio stilių ir autentišką kilmę bei tuo pačiu būti pajėgiam čempionate yra be galo sunku. Norint šiais laikais išlikti tarp geriausiųjų, privalai išpjauti visą įmanomą metalą iš automobilio konstrukcijos (siekiant maksimalaus svorio sumažinimo), turėti daugiau nei 600 arklio galių (štai kodėl dažnas turi V8 variklius), beprotiškai plačiai išsisukančius priekinius ratus, modifikuotą pakabą ir ratų geometriją. Po tokių pokyčių, bet koks automobilis praranda savo „sielą“ ir važiuoji tik dėl žiūrovų bei rezultatų, bet ne dėl savęs.
Kalvinas pripažįsta, kad „Formula Drift“ yra spektaklis skirtas žiūrovams, kuriame juos linksmina viena už kitą lengvesni ir galingesni automobiliai formuojantys milžiniškus dūmų debesis su galiniais ratais. O tokie automobiliai, kaip jo „Mazda“, puoselėjantys driftingo ištakas, šiuo metu nepageidaujami didžiojoje scenoje.
*šaltinis – „CaniBeat“