• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas superautomobilis yra ypatingas, tačiau „Honda NSX“ iš kitų savo rūšies atstovų išsiskiria tuo, jog yra japoniškas. Daugelį metų visas pasaulis tikėjo, kad pačius geriausius superautomobilius gamina italai, tačiau 1990 metais „Honda“ pristatė automobilį, kuris sukėlė tikrą sumaištį.
Pasaulis negalėjo patikėti, jog „Honda NSX“ galėtų prilygti tokiems automobiliams kaip : „Ferrari 348“ ar „Porsche 911“, tačiau daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų teigė, jog „NSX“ yra toks pats greitas kaip ir europietiški superautomobiliai, tačiau jis taip pat yra pigesnis, erdvesnis, komfortiškesnis ir tinkamesnis paprastoms išvykoms į parduotuvę.
Tačiau kaip ir visi nuostabūs inžineriniai stebuklai, taip ir „Honda NSX“ buvo liaupsinamas automobilių entuziastų, tačiau ne tų, kuriems superautomobilis yra vizitinė kortelė. Nors „NSX“ buvo geresnis automobilis, tačiau niekas negali perspjauti „Ferrari“, „Lamborghini“ ar „Porsche“ sukurto įvaizdžio.  Tai buvo pagrindinė „Honda NSX“ problema - įvaizdis.
Kadangi esame automobilių entuziastai, įvaizdis mums neturėtų rūpėti, tad šį kartą paganysime akis į Sean'ui priklausantį automobilį, su kuriuo vaikinas gyvena jau daugiau nei 3 metus.

Kiekvienas superautomobilis yra ypatingas, tačiau „Honda NSX“ iš kitų savo rūšies atstovų išsiskiria tuo, jog yra japoniškas. Daugelį metų visas pasaulis tikėjo, kad pačius geriausius superautomobilius gamina italai, tačiau 1990 metais „Honda“ pristatė automobilį, kuris sukėlė tikrą sumaištį.
Pasaulis negalėjo patikėti, jog „Honda NSX“ galėtų prilygti tokiems automobiliams kaip : „Ferrari 348“ ar „Porsche 911“, tačiau daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų teigė, jog „NSX“ yra toks pats greitas kaip ir europietiški superautomobiliai, tačiau jis taip pat yra pigesnis, erdvesnis, komfortiškesnis ir tinkamesnis paprastoms išvykoms į parduotuvę.
Tačiau kaip ir visi nuostabūs inžineriniai stebuklai, taip ir „Honda NSX“ buvo liaupsinamas automobilių entuziastų, tačiau ne tų, kuriems superautomobilis yra vizitinė kortelė. Nors „NSX“ buvo geresnis automobilis, tačiau niekas negali perspjauti „Ferrari“, „Lamborghini“ ar „Porsche“ sukurto įvaizdžio.  Tai buvo pagrindinė „Honda NSX“ problema - įvaizdis.
Kadangi esame automobilių entuziastai, įvaizdis mums neturėtų rūpėti, tad šį kartą paganysime akis į Sean'ui priklausantį automobilį, su kuriuo vaikinas gyvena jau daugiau nei 3 metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

13991240845_083467c26d_b


Sean'ą reikėtų pavadinti ne automobilių, bet „Honda NSX“ entuziastu. Iki šiol jis turėjo ne vieną, bet keturis „Honda NSX“ modelius. Tačiau nereikėtų pagalvoti, kad Sean'as visą gyvenimą važinėjo su šiuo japonišku superautomobiliu. Anksčiau vaikino garaže svečiavosi įvairios „BMW M3“ kartos, keletas „Nissan Skyline/GT-R“, „CLK AMG“, „Subaru Impreza WRX STI“ ir rotoriniais varikliais aprūpinti „Mazda“ modeliai, tačiau viskas baigdavosi tuo, jog jis sugrįždavo pas savo pirmąją meilę - „Honda NSX“.

REKLAMA

13991232425_5837b12168_b


Vaikino teigimu, įsigijęs 1992 metais pagamintą egzempliorių, jis norėjo mašinos išvaizdą pakeisti kardinaliai. Gražių ir puošnių ratlankių neužtenka.
Specialiai šiam modeliui buvo pagaminti priekiniai ir galiniai buferiai, slenksčiai, sparnai, kapotas, galinis spoileris ir net keletas pakabos komponentų.

13968116036_e15bbe111e_b


Vis dėlto, daugiausiai darbo ir pinigų buvo „įdėta“ į variklio skyrių. Sean'as su vieno „NSX“ specialisto pagalba iš naujo perrinko 6 cilindrų variklį ir šį nuostabų agregatą užboostin'o iki 539 arklio galių.
Įkvėpkite ir pabandykite visas variklio modifikacijas perskaityti vienu ypu : „Wiseco“ 9:2:1 kaltiniai stūmokliai, „Inconnel“ išmetimo vožtuvai, „LMA“ vožtuvų spyruoklės, „ARM“ galva, APX“ wastegate'as, „PTE T4“ turbokompresorius, pagal užsakymą pagaminti žiedai,„TiAL“ blow off vožtuvas, „Bosch Cobra“ vandens pompa, „RB Racing“ tepalo siurblys.

13991239715_f99cff6753_b

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų