Sean'ą reikėtų pavadinti ne automobilių, bet „Honda NSX“ entuziastu. Iki šiol jis turėjo ne vieną, bet keturis „Honda NSX“ modelius. Tačiau nereikėtų pagalvoti, kad Sean'as visą gyvenimą važinėjo su šiuo japonišku superautomobiliu. Anksčiau vaikino garaže svečiavosi įvairios „BMW M3“ kartos, keletas „Nissan Skyline/GT-R“, „CLK AMG“, „Subaru Impreza WRX STI“ ir rotoriniais varikliais aprūpinti „Mazda“ modeliai, tačiau viskas baigdavosi tuo, jog jis sugrįždavo pas savo pirmąją meilę - „Honda NSX“.
Vaikino teigimu, įsigijęs 1992 metais pagamintą egzempliorių, jis norėjo mašinos išvaizdą pakeisti kardinaliai. Gražių ir puošnių ratlankių neužtenka.
Specialiai šiam modeliui buvo pagaminti priekiniai ir galiniai buferiai, slenksčiai, sparnai, kapotas, galinis spoileris ir net keletas pakabos komponentų.
Vis dėlto, daugiausiai darbo ir pinigų buvo „įdėta“ į variklio skyrių. Sean'as su vieno „NSX“ specialisto pagalba iš naujo perrinko 6 cilindrų variklį ir šį nuostabų agregatą užboostin'o iki 539 arklio galių.
Įkvėpkite ir pabandykite visas variklio modifikacijas perskaityti vienu ypu : „Wiseco“ 9:2:1 kaltiniai stūmokliai, „Inconnel“ išmetimo vožtuvai, „LMA“ vožtuvų spyruoklės, „ARM“ galva, APX“ wastegate'as, „PTE T4“ turbokompresorius, pagal užsakymą pagaminti žiedai,„TiAL“ blow off vožtuvas, „Bosch Cobra“ vandens pompa, „RB Racing“ tepalo siurblys.