Klasikinių automobilių pritaikymas naujoms technologijoms dažnai tampa karštų diskusijų priežastimi. Visgi, kuomet legendiniai modeliai netenka charizmatiškų benzininių ar dyzelinių variklių, o juos pakeičia tylūs elektros varikliai, natūralu, kad toks elgesys iššauks vienokią ar kitokią emociją. Dabar atėjo metas įvertinti originalaus „Fiat 500“ transformaciją, kuris tapo neatsiejama Italijos kultūrinio paveldo dalimi.
Pirmąjį „Cinquecento“ varė mažas dviejų cilindrų variklis, kurio darbinis tūris siekė tik 480–600 kubinių centimetrų. Dabartiniais laikais toks variklis sunkiai atlaikytų didesnius greičio ir galios reikalavimus.
Nepaisant to, „Fiat 500“ išlaikė paprasto, bet žavaus automobilio charakterį. Būtent todėl „Real Italian Cars“, teikianti „Fiat 500“ restauravimo paslaugas, nusprendė sukurti šio modelio elektrinę versiją.
Modernizuotas modelis varomas 42 arklio galių elektriniu varikliu, kurį tiekia nenustatytas Japonijos gamintojas. Šis variklis yra maždaug tris kartus galingesnis už silpniausią originalaus modelio dviejų cilindrų variklį.
Elektrinis „Fiat 500“ gali įsibėgėti iki 81 km/val. per šešias sekundes, o maksimalus greitis ribojamas iki 110 km/val.
Nors originalus modelis svėrė mažiau nei 500 kilogramų, baterijų komplektas padidino elektrinio modelio svorį beveik dvigubai. Tačiau automobilio masė neviršijo 1 000 kilogramų. Tad atsižvelgiant į didesnę elektrinio variklio galią, tai nėra reikšmingas trūkumas.
Tiksli baterijos talpa nėra nurodyta, tačiau „Real Italian Cars“ teigia, kad elektromobilis vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 250 kilometrų.
Palyginimui, modernus „Fiat 500e“ modelis su mažesnės talpos (23,8 kWh) baterija įprastomis sąlygomis gali nuvažiuoti iki 190 kilometrų, o mieste – iki 257 kilometrų.
Klasikinio „Fiat 500“ elektrinė versija, kurią galima pritaikyti pagal individualius užsakovo poreikius, kainuoja nuo 17 300 eurų. Tuo tarpu modernusis „Fiat 500e“ kainuoja bent 35 000 eurų.