Savivaldybės vykdomos vežimo taksi paslaugų teikimą administruojančios institucijos funkcijos yra reguliuojamos centrinės valdžios, t.y. Savivaldybė visiems taksi paslaugas teikiantiems subjektams taiko vienodus, centrinės valdžios nustatytus kriterijus. Vilniaus savivaldybė dalyvauja ne tik taksi, bet ir viešojo transporto, šilumos ūkio reguliavime ir ūkinėje veikloje.
Be to, LR Kelių transporto kodekse apibrėžta viena iš Savivaldybių funkcijų – keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais ir lengvaisiais automobiliais taksi valdymas bei organizavimas. Taksi paslaugų teikimas yra viešojo transporto sistemos, kurią organizuoja bei valdo Savivaldybė, dalis.
Siekdama tinkamai vykdyti jai priskirtas funkcijas, Savivaldybė ne tik turėjo teisę įsteigti viešąją įstaigą, bet privalėjo tai padaryti, kadangi turėjo užtikrinti kokybiškas ir skaidrias taksi paslaugas vilniečiams.
Savivaldybė, remdamasi įstatymu, taip pat gali disponuoti savo turtu: įstatymas nenumato draudimo nuomoti ar kitais pagrindais suteikti Savivaldybės turtą kitiems subjektams.
Konkurencijos taryba neatsižvelgė į „Vilnius veža“ steigimo tikslą: steigiant viešąją įstaigą buvo akcentuoti steigimo privalumai: bus užtikrintas taksi verslo, ilgą laiką buvusio šešėlyje, legalizavimas, pagerintas Vilniaus miesto įvaizdis teikiant kokybiškas taksi paslaugas, sukurta 200-300 darbo vietų, mokami mokesčiai į valstybės biudžetą.
Todėl Konkurencijos tarybos priimti sprendimai dėl „Vilnius veža“ steigimo nesudaro pagrindo konkurencijos ribojimui.