„Dabar viskas gerai. Manęs, tiesa, dar laukia ilga reabilitacija, tačiau bet kuriuo atveju viskas yra gerai“, – Giampedrinį cituoja leidinys „La Nazione“. Vyriškis leidiniui interviu davė iš karto išėjęs iš ligoninės, kurioje buvo nuo sausio 15 dienos.
Pasak jo, tą lemtingąjį sausio 13-os vakarą jis kartu su savo kolegomis „Costa Concordia“ laive vadovavo keleivių evakuacijai, bet netikėtai iškrito pro atidarytas duris. Primename, kad nelaimės metu laineris pasviro, todėl visos durys ir langai kairėje laivo pusėje išsidėstė iš esmės lygiagrečiai su vandens paviršiumi. Giampedronis skriejo apie 20 metrų ir nukrito ant restorano stalų krūvos. Kritimo metu jam dvejose vietose lūžo koja. Restorano patalpa buvo dalinai apsemta, bet vyrui pavyko užsilipti ant vieno iš stalų.
„Aš sugebėjau pagriebti pro mane plaukusį sumuštinį ir kokakolos buteliuką. Bent jau turėjau kažką valgomo“, – prisimena vyras. Su sulaužyta koja, beveik užblokuotas baldų, jis beveik negalėjo judėti. Tokiomis sąlygomis jam beliko laukti pagalbos. O laukti teko ilgai – jo pagalbos šauksmų niekas negirdėjo.
„Per iliuminatorių mačiau, kad aplink yra daugybė gelbėtojų laivų, vis bandžiau šaukti...“, – italas vis bandė kokiu nors būdu atkreipti gelbėtojų dėmesį – per sienas daužė netoliese rasta keptuve. Būtent po ilgo daužymo jis galiausiai buvo išgirstas.
„Kai iki manęs nusigavo pirmasis gaisrininkas, aš ji sugriebiau ir apkabinau. Tie vyrukai – tiesiog šaunuoliai. Jau po trijų valandų aš buvau ištrauktas iš laivo“. Giampedronis teigia, kad po reabilitacijos nori sugrįžti į savo darbą – į tą pačią „Costa Cruises“ kompaniją.
Naujausiai duomenimis, „Costa Concordia“ nelaimės aukų skaičius sudaro 17 žmonių. Paskutinis rastas kūnas – jaunos laivo restorano padavėjos. Pasak vienos versijos, ji žuvo, nes evakuacijos metu savo gelbėjimosi lėmenę atidavė pagyvenusiai laivo keleivei. Kol kas vis dar išlieka neaiškus 15-os žmonių likimas.
Tyrėjai vis dar nepateikia galutinių nelaimės priežasčių tyrimo rezultatų. Pagrindinis įtariamasis – vis dar laivo kapitonas Francesco Schettino. Pasak tyrėjų, kapitoną prieš pat tragediją matė jaunos merginos iš Moldovos kompanijoje. Ji garėjo nukreipti kapitono dėmesį. Kita versija – laivas kapitono arba kompanijos vadovų iniciatyva specialiai atplaukė per arti kranto.
Taip pat skaitykite:
Kiek „Costa Concordia“ nelaimė kainuos lainerio savininkams?
„Costa Concordia“ kapitonui – nauji kaltinimai
Kiekvienas „Costa Concordia“ keleivis gaus 11 000 eurų kompensaciją