• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį paskelbė partijų ir kandidatų, dalyvaujančių rinkimuose, agitacijos stebėsenos rezultatus. Tarp kandidatų į prezidentus daugiausiai reklamai per televiziją išleido Petras Auštrevičius, tarp į Europarlamentą kandidatuojančių partijų - Naujoji sąjunga.

REKLAMA
REKLAMA

Konservatorių ir Darbo partijų remiamas kandidatas į prezidento postą Petras Auštrevičius, pagal minėtus duomenis, iki šiol galėjo išleisti per 400 tūkst. litų, Česlovas Juršėnas - apie 397 tūkst. litų, Vilija Blinkevičiūtė - apie 365 tūkst. litų, Valdas Adamkus - apie 208 tūkst. litų, Kazimira Prunskienė - apie 98 tūkst. litų.

REKLAMA

Rinkimų agitacijos stebėsenos duomenimis, per pirmąsias dvi oficialios rinkimų kampanijos savaites agitacinius klipus televizijoje buvo užsakiusios 7 iš 12 rinkimuose į Europarlamentą dalyvaujančių partijų.

Daugiausia savo agitacijai per televiziją iki šiol skyrė Naujoji sąjunga (socialliberalai) - apie 404 tūkst. litų. Antroji pagal išlaidas agitacijai per televiziją - Darbo partija, išleidusi apie 261 tūkst. litų. Valstiečių ir Naujosios demokratijos partijų sąjunga agitaciniams klipams išleido apie 80 tūkst. litų, Tėvynės sąjunga ir liberalcentristai - po 69 tūkst. litų, socialdemokratai - apie 39 tūkst. litų, Lietuvos lenkų rinkimų akcijos ir Lietuvos rusų sąjungos koalicija "Kartu mes jėga!" - apie 5 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMA

Iš viso septynios iš dvylikos rinkimuose į Europarlamentą dalyvaujančių partijų savo agitacinėms reklamoms, rodomoms per televiziją, per kelias savaites jau galėjo išleisti apie milijoną litų.

Dėl prezidento posto besivaržantys penki kandidatai agitaciniams klipams per televiziją galėjo išleisti dar daugiau - apie 1,5 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"TNS Gallup" stebėjimo duomenys aprėpia dviejų savaičių laikotarpį nuo rinkimų agitacijos pradžios - gegužės 14 d. iki gegužės 31 d.

VRK atstovai pažymi, kad šiuo atveju kandidatų išlaidų agitacijoms televizijoje sumos pateikiamos pagal GROSS kainas, t. y. pagal oficialius TV reklamų įkainius. Realiai kandidatų suderėtos sumos ir reklamų įkainiai gali būti net kelis kartus mažesni, nes į GROSS kainas nėra įskaičiuojamos galimos nuolaidos.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų