Keturias savaites – tiek laiko šeima turėjo laukti, kol kremavimo paslaugas teikianti įmonė grąžins jų tėvo pelenus. Martine Barnhouse pasakoja, kad po tėčio mirties liko nusivylusi „pagarbos stoka“, kurią parodė laidojimo paslaugas teikianti įmonė.
Moteris sako, kad jos 73 metų tėvas mirė lapkričio 22 d. patyręs širdies smūgį. Anot velionio dukros, kremavimo paslaugas teikianti įmonė patikino, jog jos tėvo kūnas bus kremuotas per keturias savaites, o pelenus jie pristatys vėliausiai gruodžio 21 d.
Sukrėtė darbuotojų elgesys
Tačiau toks pažadas neliko įvykdytas. Nesulaukę tėvo palaikų, šeima ir vėl kreipėsi į įmonę, tačiau liko šokiruoti – darbuotojai minėjo neturintys jokio supratimo, kur yra jų tėvo kūnas, rašoma mirror.co.uk.
Tuomet šeima kreipėsi į Velso ligoninę, kurioje mirė vyras. Ligoninė patvirtino, kad velionio kūnas vis dar yra ligoninės morge, nes laidojimo įmonė su jais iki šiol taip ir nesusisiekė, kad galėtų jį pasiimti.
Tėvo netekusi dukra pasakoja, kad tokia naujiena sukrėtė visą šeimą, nes prieš keturias savaites, po tėvo mirties, jie sumokėjo už visas paslaugas, kurios turi būti atliktos norint palaidoti tėvą.
„Vienintelis dalykas, dėl kurio mano mama neleido sau užsibūti liūdesyje, buvo tai, kad prieš Kalėdas ji susigrąžins savo vyro palaikus. Kuomet sužinojome, kad įmonė neturi žalio supratimo, kur yra mano tėtis, negalėjome patikėti. Apėmė visiška isterija“, – sakė ji.
Galiausiai, šeimai pavyko išsiaiškinti ir susitvarkyti tolimesnius reikalus – buvo ir vėl iš naujo pasirašyti dokumentai, kad greičiau būtų galima pradėti kremavimo procesą.
„Netikiu, kad čia įsivėlė klaida. Jie ir prieš tai buvo gavę mano tėvo duomenis, turėjo nuvykti į ligoninę, pasiimti mirties liudiją. Tačiau jie tik paėmė mūsų pinigus ir daugiau nieko nebedarė. Dėl tokios klaidos mano tėvo kūnas morge gulėjo keturias savaites“, – pykčio neslėpė dukra.