• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik valandą prasiginčiję, darydami pertraukas ir bent kelius kartus iš naujo balsuodami Kauno miesto tarybos nariai nusprendė atidėti dienotvarkėje įrašytą miesto viešojo transporto įmonių sujungimo klausimo svarstymą.

REKLAMA
REKLAMA

Tai padaryti pirmiausia pasiūlė opozicijos atstovai, apeliuodami į tas pačias aplinkybes, kurias savo pareiškime tarybos posėdžio išvakarėse išdėstė Liberalų sąjūdžio frakcija.

REKLAMA

Teigiama, jog kreditą naujiems troleibusams ir autobusams įsigyti bendrovėms „Kauno autobusai“ ir „Autrolis“ suteikęs Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas dar nėra atsiuntęs į savivaldybę savo išvadų apie ekspertų parengtą galimybių studiją dėl įmonių sujungimo.

Skaičiuojama, kad sujungus įmones kasmet būtų sutaupoma apie 1 mln. litų. Tuo metu troleibusų vairuotojų profesinė sąjunga bendrovės reorganizacijai priešinasi ir nuo savaitės pradžios prie savivaldybės rengia piketus.

REKLAMA
REKLAMA

Kauno savivaldybės duomenimis, reorganizacijai įgyvendinti reikėtų 1 mln. litų, tačiau bendrovių sujungimas atsipirktų per vienerius ar dvejus metus.

Galimybių studiją rengusių ekspertų skaičiavimais, sujungus bendroves „Autrolis“ ir „Kauno autobusai“, kasmet būtų sutaupoma ne mažiau kaip 1,2 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Miesto mero teigimu, dėl įmonių sujungimo iš darbo nebūtų atleistas nei vienas darbuotojas, lėšos būtų taupomos sumažinus išlaidas bendrovėms administruoti.

Tuo metu troleibusų vairuotojų profesinė sąjunga ekspertų skaičiavimais nepasitiki ir nuogąstauja, kad įmones sujungiant siekiama „Autrolį“ sunaikinti.

Agnė Kairiūnaitė, Lietuvos radijas ir ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų