„Dalyvauti tokiose sudėtingose lenktynėse kaip Dakaras - nelengva užduotis mums visiems, dirbantiems „Ford Performance“, tačiau mes niekada nevengėme iššūkių, - sakė Markas Rushbrookas, „Ford Performance Motorsports“ direktorius.
„Siekdami priimti šį iššūkį, bendradarbiavome su „M-Sport“ ir „Red Bull“, ir, manau, tai rodo, kaip rimtai žiūrime į šį projektą. Ford Raptor T1+ yra mūsų pasaulinės off-road vizijos pamatas - norime įveikti pačius geriausius ir įrodyti savo vertę sudėtingiausiose planetos varžybose“.
Komanda bus sudaryta iš 4 „Ford Raptor T1+“. Juos vairuos keturios vairuotojų ir šturmanų komandos, įskaitant Dakaro legendas lenktynininkus Carlosą Sainzą vyresnįjį su šturmanu Lucasu Cruzu ir Nani Romą su šturmanu Alexu Haro. Papildomos vairuotojų komandos bus paskelbtos vėliau šiais metais.
„Tokia galimybė pasitaiko kartą gyvenime - remti „Ford Performance“, vykstančią į Dakarą su šiuo naujuoju „Ford Raptor T1+“, bus neįtikėtinas nuotykis“, - sakė Mattas Wilsonas, „M-Sport“ direktorius ir Dakaro komandos vadovas. „Jau įveikėme 10 000 testinių kilometrų sudėtingiausiomis sąlygomis, todėl jaučiamės pasirengę priimti šį didžiausią iššūkį, kuris prasidės kitą mėnesį Vengrijos Baja varžybose.“
Pagrindinės „Ford Raptor T1+“ savybės:
Pažangi pakaba: „Ford Raptor T1+“ turi priekinę ir galinę nepriklausomą pakabą (dviejų šakių), sukurtą bendradarbiaujant su kompanija „Fox“, kuri pateikė trijų ir keturių padėčių reguliuojamus amortizatorius su kompensatoriais ant kiekvieno rato, užtikrinančius puikų valdymą ir ilgaamžiškumą ekstremaliomis sąlygomis.
Kovinis automobilis apautas 8,5 x 17 colių aliumininio ratlankiais su 37 colių padangomis su priekiniais ir galiniais 355 mm „Alcon“ ventiliuojamais diskais ir šešių stūmoklių suportais. „Ford Raptor T1+“ ratų eiga siekia 350 mm.
V8 našumas: „Ford Raptor T1+“ turi 5,0 l „Coyote“ variklį, kuris užtikrina reikiamą galią ir sukimo momentą, kad įveiktų atšiaurią vietovę. Sumontuota unikali „dry-sump“ alyvos padavimo sistema bei Dakaro iššūkiams specialiai sukurta išmetimo sistema.
Specialiai bekelei sukurtas dizainas: Automobilio rėmas padarytas iš T45 plieno, kurį gaubia anglies pluošto kėbulo dalys. Automobilis tuir 400 mm prošvaisą, plačią važiuoklę, užtikrinančią didesnį stabilumą bekelėje, „Ford Raptor T1+“ svoris - 2 010 kg, plotis - 2 300 mm, o įvažiavimo kampas - daugiau kaip 70°.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!