• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gudvude, Anglijoje, „Ford Performance“ pristatė naująjį „Ford Raptor T1+“. Naujajame komandos automobilyje panaudota šių metų Dakaro ralio patirtis. Sukurta nauja ir pažangi pakaba ant naujos rėminės konstrukcijos, kurią link finišo varys V8 jėgainė. Gudvudo greičio festivalyje debiutavęs „Raptor T1+“ sukurtas bendradarbiaujant su ilgalaikiais „Ford Performance“ partneriais „M-Sport Ltd.“.

14

Gudvude, Anglijoje, „Ford Performance“ pristatė naująjį „Ford Raptor T1+“. Naujajame komandos automobilyje panaudota šių metų Dakaro ralio patirtis. Sukurta nauja ir pažangi pakaba ant naujos rėminės konstrukcijos, kurią link finišo varys V8 jėgainė. Gudvudo greičio festivalyje debiutavęs „Raptor T1+“ sukurtas bendradarbiaujant su ilgalaikiais „Ford Performance“ partneriais „M-Sport Ltd.“.

REKLAMA

„Dalyvauti tokiose sudėtingose lenktynėse kaip Dakaras - nelengva užduotis mums visiems, dirbantiems „Ford Performance“, tačiau mes niekada nevengėme iššūkių, - sakė Markas Rushbrookas, „Ford Performance Motorsports“ direktorius.

„Siekdami priimti šį iššūkį, bendradarbiavome su „M-Sport“ ir „Red Bull“, ir, manau, tai rodo, kaip rimtai žiūrime į šį projektą. Ford Raptor T1+ yra mūsų pasaulinės off-road vizijos pamatas - norime įveikti pačius geriausius ir įrodyti savo vertę sudėtingiausiose planetos varžybose“.

REKLAMA
REKLAMA

Komanda bus sudaryta iš 4 „Ford Raptor T1+“. Juos vairuos keturios vairuotojų ir šturmanų komandos, įskaitant Dakaro legendas lenktynininkus Carlosą Sainzą vyresnįjį su šturmanu Lucasu Cruzu ir Nani Romą su šturmanu Alexu Haro. Papildomos vairuotojų komandos bus paskelbtos vėliau šiais metais.

REKLAMA

„Tokia galimybė pasitaiko kartą gyvenime - remti „Ford Performance“, vykstančią į Dakarą su šiuo naujuoju „Ford Raptor T1+“, bus neįtikėtinas nuotykis“, - sakė Mattas Wilsonas, „M-Sport“ direktorius ir Dakaro komandos vadovas. „Jau įveikėme 10 000 testinių kilometrų sudėtingiausiomis sąlygomis, todėl jaučiamės pasirengę priimti šį didžiausią iššūkį, kuris prasidės kitą mėnesį Vengrijos Baja varžybose.“

REKLAMA
REKLAMA

Pagrindinės „Ford Raptor T1+“ savybės:

Pažangi pakaba: „Ford Raptor T1+“ turi priekinę ir galinę nepriklausomą pakabą (dviejų šakių), sukurtą bendradarbiaujant su kompanija „Fox“, kuri pateikė trijų ir keturių padėčių reguliuojamus amortizatorius su kompensatoriais ant kiekvieno rato, užtikrinančius puikų valdymą ir ilgaamžiškumą ekstremaliomis sąlygomis.

Kovinis automobilis apautas 8,5 x 17 colių aliumininio ratlankiais su 37 colių padangomis su priekiniais ir galiniais 355 mm „Alcon“ ventiliuojamais diskais ir šešių stūmoklių suportais. „Ford Raptor T1+“ ratų eiga siekia 350 mm.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

V8 našumas: „Ford Raptor T1+“ turi 5,0 l „Coyote“ variklį, kuris užtikrina reikiamą galią ir sukimo momentą, kad įveiktų atšiaurią vietovę. Sumontuota unikali „dry-sump“ alyvos padavimo sistema bei Dakaro iššūkiams specialiai sukurta išmetimo sistema.

Specialiai bekelei sukurtas dizainas: Automobilio rėmas padarytas iš T45 plieno, kurį gaubia anglies pluošto kėbulo dalys. Automobilis tuir 400 mm prošvaisą, plačią važiuoklę, užtikrinančią didesnį stabilumą bekelėje, „Ford Raptor T1+“ svoris - 2 010 kg, plotis - 2 300 mm, o įvažiavimo kampas - daugiau kaip 70°.

Sausio 17 d. Geriausiai iš lietuvių Dakare pasirodęs motociklininkas Nerimantas Jucius: „Esu TOP-30 geriausių pasaulyje“
Sausio 17 d. Po „Dakar Classic“ lenktynių – lietuvių ekipažo euforija: „Laimėjome viską“
Sausio 17 d. Dakaro mohikanas Gelažninkas neketina sustoti net ir po patirtų sunkumų: „Matau, kad dar galiu važiuoti“
Sausio 17 d. Rokui Basiuškai po finišo įstrigo Antano Juknevičiaus žodžiai: jaunas lenktynininkas liko sujaudintas
Sausio 16 d. Nuovargį jaučiantis Arūnas Gelažninkas: „Kaip grybas važiavau“
Sausio 16 d. „Dakar Classic“ dalyvaujantys lietuviai džiaugiasi neišsipildžiusiu organizatorių pažadu: „Šiandien turėjome įveikti 50 kilometru“
Sausio 16 d. 150 kilometrų per kopas nuvažiavęs Nerimantas Jucius: „Vieną kartą nusiridenau“
Sausio 16 d. „Empty Quarter“ įveikęs Mykolas Paulavičius: „Jaučiausi kaip orkaitėje“
Sausio 16 d. Sudėtingų kopų etapą baigęs Rokas Baciuška džiaugėsi: „Nebuvo lengva, bet neįklimpom ir nepaklydom“
Sausio 15 d. Asmeninį rekordą Dakare pasiekęs Arūnas Gelažninkas: „Tik rankos šiandien visą dieną labai tirpo“
Sausio 15 d. Su nematyto dydžio kopomis kovojęs Baciuška: „Per tokias dideles tikrai nesu važiavęs“
Sausio 14 d. Trejetuke finišavęs Vaidotas Žala: „Nusprendėme – arba laimime, arba nieko nepralošime“
Sausio 14 d. Tragišką dieną išgyvenęs Arūnas Gelažninkas: „Stojau, parėkiau, kritau ne kartą, apsibalnojau“
Sausio 14 d. Vaidotas Jurkevičius apie iššūkių kupiną dieną Dakare: „Trys likusios dienos bus tikras išbandymas
Sausio 14 d. Asmeninį rezultatą pagerinęs Nerimantas Jucius: „Mačiau trasoje daug kritusių sportininkų“
Sausio 14 d. Penketuke finišavęs Rokas Baciuška: „Viskas liuks
Sausio 13 d. „Dakar Classic“ dalyvaujantys lietuviai susidūrė su navigavimo iššūkiais: „Ne mes vieni bambukai buvom“
Sausio 13 d. Modestas Siliūnas: „Absurdas taip tris kartus išsitiesti“
Sausio 13 d. Kolegą į priekį praleidęs Vaidotas Žala: „Parazitų parazitas“
Sausio 13 d. Geriausią asmeninį rezultatą pasiekęs Jurkevičius: „Sunku patikėti“
Sausio 13 d. Į dešimtuką patekęs Rokas Baciuška: „Galvojau šiandien dulkių negausim“
Sausio 13 d. Mykolas Paulavičius Dakare išbandė oro pagalvę: „Pakilau į orą kaip kosmonautas“
Sausio 12 d. Geriausią rezultatą „Hoto Factory Racing“ demonstruojantis Gelažninkas: „Pavyko be didesnių nuotykių suvažiuoti“
Sausio 12 d. Su skaudančiais riešais Dakaro etapą baigęs Mykolas Paulavičius: „Gale buvo visiška tarka“
Sausio 12 d. Antras finišavęs Žala: „Palyginus su tuo ką turėjome prieš tris dienas – šiandien gėlytės“
Sausio 12 d. Ekstromo priekinį stiklą sudaužęs Baciuška: „Nereikėjo būti šalia šiknos“
Sausio 11 d. Ilga diena ir kritimais stebėjęsis Modestas Siliūnas: „Gal per daug atsipalaidavo visi“
Sausio 11 d. Su nesklandumais be problemų susitvarkęs Nerimantas Jucius: „Gavau gerą pamoką"
Sausio 11 d. Pirmasis iš lietuvių finišą pasiekęs Gelažninkas: „Labai pavargo rankos"
Sausio 11 d. Savo pažado laikęsis Baciuška liko patenkintas finišu: „Rytoj bus labai gerai startuoti priekyje"
Sausio 10 d. Benediktas Vanagas traukiasi iš Dakaro ralio
Sausio 9 d. Mykolas Paulavičius: „Šiandien Dakare mačiau technikos kapinyną“
Sausio 9 d. Gintas Petrus apie galimai nesąžiningą konkurentų elgesį: „Dakaro matematika. 2+2=60“
Sausio 9 d. Su aplamdytu automobiliu važiuojantis Vladas Jurkevičius: „Norime nuvažiuoti iki finišo“
Sausio 9 d. Maratono pabaigoje nuo motociklo kritęs Modestas Siliūnas: „Šiandien trasoje – velniškas greitis“
Sausio 9 d. Arūnas Gelažninkas baigė pragarišką maratono etapą: iš lietuvių finišą pasiekė pirmasis
Sausio 9 d. Maratono finišą pasiekęs Nerimantas Jucius: „Jaučiuosi išsunktas“
Sausio 8 d. Finišą pasiekęs Modestas Siliūnas neslėpė nusivylimo dėl trasos sudėtingumo.
Sausio 8 d. Sudėtingą maratono etapą įveikęs Arūnas Gelažninkas: „Džiaugiuosi, kad pavyko pasiekti finišą“
Sausio 8 d. Su sugedusia pavarų dėže dieną baigęs Rokas Baciuška: „Šiandien buvo išgyvenimo diena“
Sausio 7 d. Dienos įspūdžiais pasidalinęs Arūnas Gelažninkas: „Ketvirtas kilometras, o aš – jau pasiklydęs“
Sausio 7 d. Vaidotas Žala: „Šiandien padangų valdymo diena“
Sausio 7 d. Trečio Dakaro ralio etapo finišą pasiekę Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius: „Miegam mažai, jaučiame nuovargį“
Sausio 6 d. Rokas Baciuška papasakojo apie dviejų dienų išgyvenimus Dakare
Sausio 6 d. Dviejų dienų iššūkį įveikęs Arūnas Gelažninkas: „Jaučiuosi žiauriai pavargęs“
Sausio 4 d. Pirmo etapo finišą pasiekęs Mykolas Paulavičius: „Tokius ruožus važiuoti galėčiau kasdien“
Sausio 3 d. Vienintelis lietuvių ekipažas „Dakar Classic“ įskaitoje įveikė prologą
Sausio 2 d. Pirmieji Dakaro kilometrai: A. Gelažninkui skersai kelio stojo dulkės
Sausio 2 d. Rokas Baciuška 2025 metų Dakaro ralį pradėjo užtikrintu rezultatu prologe
Sausio 2 d. Benediktas Vanagas po Dakaro prologo: „Labai knietėjo būti žaibu“
Sausio 2 d. Mykolas Paulavičius apie prologą: „Pradžioje buvo jaudulio“
Sausio 2 d. Starto prologe laukiantys Raišys ir Daunoravičius susidūrė su pirmomis problemomis
Sausio 1 d. Bandymų metu Rokas Baciuška apgadino lenktynėms ruoštą „Toyota Hilux“: „Ką tik buvo naujas automobilis“
Sausio 1 d. Benediktas Vanagas: „Turime dar pusantros paros nugludinti smulkmenas“
Gruodžio 23 d. Šturmano darbo užkulisius atskleidęs Aisvydas Paliukėnas: „Mūsų laukia sunkus išbandymas“
Gruodžio 23 d. Naują lapą verčiantis Rokas Baciuška: „Su bagiu jau įrodėm viską“
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų